Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود میرزاعسگری گفت : پس از انجام تعمیرات دوره‌ای مطابق با برنامه ریزی صورت گرفته و تلاش و کوشش پرسنل سختکوش این شرکت، موفق شدیم واحد دو را با ظرفیت ۳۲۰ مگاوات، به مدار تولید بازگردانیم.

به گفته مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون در مدت تعمیرات دوره‌ای واحد دو، کار‌هایی ازجمله اورهال و تعویض استاتور BCPUMP.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳، ترمیم و تعمیر استیم ایر هیتر‌ها و ژونگسترومها، تعمیرات بر روی سوت بلاور‌های کشویی و سوت بلاور‌های ژونگسترومها، تست و تعمیر هیتر‌های فشار قوی، تمیز کاری کولر‌ها و مبدل‌های حرارتی، رفع نشتی دود از نواحی مختلف بویلر و سرویس و تعمیرات فن‌های برج خنک کن، انجام شده است.

در ۱۱ ماه سپری شده از امسال با ۱۰ درصد رشد نسبت به مدت مشابه پارسال، بیش از سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون کیلو وات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه بیستون تولید شد.

در بهمن ماه امسال با رشد ۱۳ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال، به میزان ۳۲۷ میلیون و ۴۳۰ هزار کیلو وات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه بیستون تولید شده که از این مقدار ۲۹۸ میلیون و ۹۱۷ هزار کیلووات ساعت انرژی الکتریکی به صورت خالص به شبکه سراسری تزریق گردیده است.

بیشترین مصرف برق در بخش خانگی است که امیداریم با فرهنگ سازی، شاهد مدیریت صحیح مصرف برق از سوی مردم عزیز باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره برق شرکت برق برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر

بر اساس آمار سازمان انرژی اتمی، در یک دهه گذشته ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای در واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر تولید شده است.

به گزارش ایسنا، در سال ۱۴۰۲ جشن دهمین سال تولید برق از نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شد و بر اساس آمار در یک دهه گذشته ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای در این نیروگاه تولید شده است.

تولید این میزان برق هسته‌ای، موجب صرفه‌جویی ۱۰۳ میلیون بشکه نفت خام شده که ارزش این میزان صرفه‌جویی در مصرف سوخت‌های فسیلی بیش از ۸ میلیارد دلار است.

 تاکنون با تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای، ‌نیروگاه اتمی بوشهر توانسته ۴ بار هزینه صرف شده بابت احداث خود را تامین کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر