Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا صعود تیمش در لیگ اروپا را عاملی روحیه‌بخش برای آزمون سخت بعدی آنها در لالیگا دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا نتیجه ضعیفی که در بازی خانگی‌اش در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا برابر گالاتاسرای ترکیه گرفته بود را با پیروزی 2 بر یک در بازی برگشت جبران و به این ترتیب به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی در حالی در کارنامه شاگردان ژاوی هرناندس به ثبت رسید که آنها دو روز دیگر در ال‌کلاسیکو میهمان رئال مادرید خواهند بود.

پیروزی بارسلونا در استانبول در شرایطی رقم  خورد که آنها گل اول را هم دریافت کرده بودند اما در ادامه با گل‌های پدری و اوبامیانگ به بازی برگرشتند.

ژاوی درباره بازگشت منجر به صعود مردانش گفت: امروز یک دستاورد مهم کسب کردیم. لیگ اروپا هم یک تورنمنت قاره‌ای است و ما می‌خواهیم تا انتهایش برویم. خب با توجه به پیروزی‌مان می‌توانم گفت که به خوبی خودمان را برای ال‌کلاسیکو آماده کردیم. با این حال این پیروزی هیچ ربطی به ال‌کلاسیکو نخواهد داشت. من در گذشته بارها و بارها دیده‌ام که شرایط ال‌کلاسیکو‌ها چگونه است. بازی سختی خواهد بود، خیلی سخت.

سرمربی کاتالان‌ها افزود: به نظرم عملکردمان برابر گالاتاسرای خوب بود. ما تیمی با شخصیت نشان دادیم. به موقع حمله کردیم، برای ایجاد موقعیت گلزنی صبر و حوصله به خرج دادیم و به این شیوه از یک ورزشگاه که بازی در آن خیلی سخت است، نتیجه گرفتیم.

ژاوی سپس به تمجید از هافبک آینده‌دار و اسپانیایی تیمش، پدر پرداخت که با یک حرکت فردی زیبا در نیمه نخست گل تساوی بارسلونا را به ثمر رساند.

او اظهار داشت: پدری با حرکتش دو نفر را محو کرد. گل او استثایی بود. او پتانسیل انجام چنین حرکاتی و حتی بیشتر از آن را هم دارد چون تنها 19 سال سن است. گل او زیبایی و ظرافت را با هم داشت و باعث تغییر سرنوشت مسابقه شد.

لیگ اروپا| صعود بارسلونا و حذف لورکوزن در حضور آزمون

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ال کلاسیکو ژاوی بارسلونا ال کلاسیکو ژاوی بارسلونا ال کلاسیکو لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پنجمین مراسم تحلیف خود به عنوان رئیس جمهور این کشور اظهار کرد: منافع امنیت مردم روسیه بیش از هر چیز برای من اهمیت خواهد داشت. سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان به خاطر نسل های امروز و آینده تعیین خواهیم کرد.

وی افزود: انتخاب روس ها تاکیدی بر عزم آنها برای دفاع تزلزل ناپذیر از آزادی و منافع ملی روسیه است.

پوتین با تأکید بر اینکه روسیه گفت‌وگو با کشورهای غربی را رد نمی کند، انتخاب با آنهاست، اظهارکرد: گفت‌وگو درباره مسائل امنیتی و ثبات راهبردی امکان پذیر است، اما نه از موضع قدرت، بلکه فقط در شرایط مساوی. 

رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه به همکاری با شرکای خود برای تشکیل نظم جهانی چندقطبی ادامه خواهد داد. اطمینان داریم که روسیه این دوره دشوار و حساس را با عزت پشت سر خواهد گذاشت و حتی قوی تر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوشحالی بازیکنان دورتموند پس از پیروزی مقابل پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند