Web Analytics Made Easy - Statcounter

انسیه ابوبصیر، عضو شورای اسلامی شهر زنجان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با عنایت به شرایط و تنگای اقتصادی و مجاری هزینه در زمینه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و خدماتی و ... خلاء دفتر فنی شهرداری و انجام امورات به صورت کاملا کارشناسی شده در مجموعه قابل مشاهده شده و همین امر خسارت و هزینه‌های کاملا خارج از رده برسیستم تحمیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر زنجان افزود: یکی از خساراتی که در نبود این بخش به شهرداری تحمیل شده طرح موضوع حقوقی تمدید قرارداد پیمانکاری مربوط به جدولگذاری در شهرداری منطقه ٣ است که از 29 آبان ماه بدون ابلاغ و دستور کتبی و حتی شفاهی شهردار منطقه با اعمال سلیقه شخصی انجام شده است.

وی تصریح کرد: مفاد دستور مبنی بر تعویض جداول پیاده‌راه خیابان  امیرکبیر بدون طی روال قانونی و انجام کار غیرکارشناسی بوده که با تغییر شیب محل خسارت چند میلیاردی در قالب مصالح و حقوق کارگران و پرداخت بیمه پیمانکاری به شهرداری تحمیل می‌شود که اتفاقا نارضایتی شهروندان را هم به همراه داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در همین راستا از دستگاه‌های نظارتی درخواست ورود و بررسی مورد مذکور را داریم، چرا که همین موضوع هزینه هنگفتی هم به لحاظ مالی و هم اجتماعی به پیکره شهر وارد می‌کند، چون هنوز شهر از هزینه‌های سنگین مالی و اجتماعی میدان چهارراه پایین کمر راست نکرده است.

ابوبصیر گفت: به عنوان یک عضو شورای شهرم خود را مکلف و موظف به مقابله و جلوگیری از چنین هزینه تراشی‌ها و اعمال بد سلیقه‌گی‌ها و بی‌قانونی میدانم و در این مورد با هیچ احدالناسی تعارف ندارم و پای هرکسی از گلیم قانون بیرون بزند قطعا جمع خواهیم کرد، چون روحیه مطالبه‌گری جامعه چنین تخلفاتی را برنمی‌تابد.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: گلیم شورای شهر جدول گذاری تعویض راه خسارت تخلف قانونی ابوبصیر هزینه هزینه تراشی عضو شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، ۵۲۰ میلیارد ریال به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.
سید محمدهادی احمدی طبا با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده افزود: برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.
وی ادامه داد: براساس اعلام اداره کل هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۱۳ میلیمتر)، ۲۶ درصد و در مقایسه با بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.
احمدی طبا زواره افزود: در پی بارش‌های اخیر دو مسیر روستایی دچار آبگرفتگی شد که پیش بینی می‌شود با کمک راهداران این مشکل این مسیر‌ها تا پایان وقت امروز بر طرف شود.
وی افزود: برای نخستین بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است