Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:53:23 GMT

پایداری شبکه انتقال گاز در برابر زلزله ۶ ریشتری بستک

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۹۰۹۹

پایداری شبکه انتقال گاز در برابر زلزله ۶ ریشتری بستک

ایسنا/هرمزگان مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز از پایداری شبکه انتقال گاز در برابر زلزله ۶ ریشتری که در عمق ده کیلومتری زمین در تاریخ ۲۶ اسفند ماه سال جاری استان هرمزگان را لرزاند خبر داد.

علیرضا عربلو با اعلام این خبر به ایسنا، گفت: علی رغم وقوع زلزله مهیب ۶ ریشتری که با موج و شدت بالایی در ساعات اولیه تاریخ ۲۶ اسفند ماه به وقوع پیوست؛ خطوط لوله انتقال گاز و ایستگاه های تقویت فشار گاز در سطح منطقه به صورت پایدار و بدون هیچگونه تنش، گاز را از مبادی تولید به مصرف انتقال می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه: ساعاتی پس از وقوع زلزله چند تیم پدافندی و عملیاتی جهت بازدید میدانی سریعا به مسیرهای خطوط لوله و ایستگاه های شیر بین راهی اعزام شدند، که پس از بازدید علی رغم زلزله شدید آسیبی به شبکه انتقال گاز و تجهیزات وارد نشده بود.

عربلو ضمن اشاره به حضور به موقع تیم های نشت یابی در مسیر خطوط لوله انتقال گاز جهت حصول اطمینان از انتقال ایمن گاز اظهار کرد: کارکنان متعهد و متخصص این منطقه در روزهای پایانی سال با آمادگی کامل و شبانه روزی در جهت انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره ور گاز طبیعی در تلاش هستند تا مصرف کنندگان خانگی و صنعتی گاز  در جنوب و جنوب شرقی کشور دچار چالش و مشکل نشوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی انتقال گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: رحیم فلاح زاده با اشاره به ورود سامانه بارشی و صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و مدیریت بحران استان گفت؛ همین موضوع، دستگاههای خدماتی و امدادی به حالت آماده باش در آورده است و در همین راستا، مخابرات منطقه خوزستان نیز همپای دیگر دستگاههای خدمات رسان، تیم‌های فنی و عملیاتی شبکه های ارتباطی خود را برای رفع اختلالات ناشی از بارش شدید باران و وقوع سیلاب احتمالی برای پایداری ارتباطات مخابراتی و ارائه خدمات به هم استانی‌های شریف با تجهیزات و ملزومات مورد نیاز به حالت باش مستقر کرده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به برخی تجهیزات و منصوبات مخابراتی در معرض خطر سیلاب، اظهار داشت: برخی موارد تجهیزات و منصوبات مخابراتی در معرض خطر شناسایی شده است، تا در صورت حادثه و ایجاد اختلالات احتمالی در شبکه، اقدامات مقابله‌ای لازم برای رفع خرابی و پایداری ارتباطات مخابراتی و خدمت رسانی به مشترکین انجام گیرد.

وی با اشاره به رصد و پایش شبکه های ارتباطی به صورت لحظه ای افزود: تمامی اقدامات و تمهیدات لازم برای رفع مشکلات و مسائل برای حفظ و پایداری ارتباطات و کاهش آسیب ها به شبکه‌های مخابراتی اندیشیده شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901715

دیگر خبرها

  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • سختی کار نفتی‌ها
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی