Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامى بازیکنان تیم ملى فوتبال ایران برای دو دیدار برابر کره‌جنوبی و لبنان اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال بر اساس اعلام کادر فنى تیم ملى علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، سید حسین حسینى، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانى زادگان، دانیال اسماعیلى فر، فرشاد فرجى ، سید مجید حسینى، عارف غلامى، امید نورافکن، میلاد محمدى، کمال کامیابى نیا، مهدى مهدى پور، میلاد سرلک، سامان قدوس، احمد نوراللهى ، امیرحسین حسین زاده، احسان حاج صفى، وحید امیرى، مهدى ترابى، اللهیار صیادمنش، مهدى طارمى، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد، على قلى زاده، علیرضا جهانبخش، سعید عزت اللهى و صادق محرمى ٢٨ بازیکن دعوت شده به اردوى تیم ملى جهت حضور در دو بازى باقیمانده از مرحله انتخابى رقابت هاى جام جهانى هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزت اللهى و محرمى به دلیل دریافت دو کارت زرد دیدار چهارم فروردین برابر کره را از دست داده اند با این وجود در سفر به سئول حضور خواهند داشت.

تیم ملى با حضور ١٣ بازیکن حاضر در تهران روز شنبه ٢٨ اسفند تهران را به مقصد سئول ترک مى‌کند.
همچنین ١٥ لژیونر در پایان بازى هاى باشگاهى از کشورهاى مختلف جهان مستقیما راهى کره جنوبى خواهند شد و به اردوى تیم ملى ملحق مى شوند.

شاگردان اسکوچیچ چهارم فروردین در سئول به مصاف تیم میزبان خواهند رفت و 9 فروردین در آخرین مسابقه این مرحله در مشهد مقدس برابر لبنان قرار مى گیرند.

تغییر رأی محرومیت کنعانی‌زادگان از بازی رسمی به دوستانه!

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی تیم ملى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر کل آموزش و پرورش استان در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با بازنشستگان و برگزاری مراسم سپاس معلم از دیگر برنامه های روز معلم در استان است.

موسوی نژاد با اشاره به کمبود فضای آموزشی و معلم در استان افزود: سال گذشته خیران مدرسه ساز سال گذشته ۳۲۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس‌های درس تعهد کردند که ۶ درصد وصول و برای ساخت کلاس درس هزینه شد و پیش بینی می‌شود با همکاری خیران ۱۰۰ کلاس درس دیگر به فضای آموزشی شهرستان بیرجند اضافه شود.

موسوی نژاد گفت: در سال تحصیلی جدید، هزار و ۴۸۰ معلم جدید برای جبران بخشی از کمبود معلم جذب آموزش و پرروش می‌شوند.

به گفته وی امروز برنامه سپاس معلم در تمام شهرستان‌های استان در مدارس محوری و با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان و برخی از اولیای آنها برگزار می‌شود و ۱۶ اردیبهشت نیز برنامه محوری با حضور مقامات عالی دولت در استان برگزار و از ۱۱۳ معلم نمونه استانی تقدیر و تشکر می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • مشارکت احتمالی کره جنوبی در پیمان آکوس؛ محور گفت‌وگوهای دو جانبه سئول و کانبرا
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان