Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه مشهدمقدس گفت: عشق و دلدادگی که شما نسبت به اهل بیت(ع) ابراز می‌کنید اگر در خط بنده‌سازی ذریه ابراهیم باشد این عشق مقبول است بنابراین عامل همه وابستگی ما به ائمه اطهار(ع) و امام زمان(عج) تقوای الهی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، آیت الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهدمقدس که در حرم مطهر رضوی برگزار شد با بیان این مطلب که عامل همه وابستگی ما به ائمه اطهار(ع) و امام زمان(عج) تقوای الهی است  اظهار داشت: عشق و دلدادگی که شما نسبت به اهل بیت(ع) ابراز می‌کنید اگر در خط بنده سازی ذریه ابراهیم باشد این عشق مقبول است اما اگر احساسات خیالی است و برای برای بنده سازی خدا نباشد مورد قبول اولیا و انبیا نیست که در جهت اقامه نماز و بنده‌سازی و بندگی خدا این عشق استخدام نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید دوستی‌هایمان در این خط باشد که منویات امام زمان(عج) را با عشق و دلدادگی توسعه دهیم و خودمان خدا را بندگی کنیم و جز با تقوای عملی قابل تحقق نیست و تنها با دعا، توسل و حرکات احساسی محقق نمی‌شود و شرط اول آن تقوای الهی است این که گناه و معصیت نکنیم و تکالیف انقلابی و اسلامی را عمل کنیم و فداکاری، مجاهدات و فعالیت‌های مستحب الهی در مراحل بعد است.

علم‌الهدی تصریح کرد: اگر تقوای عملی برقرار بود این عشق پذیرفتنی است در غیر این صورت مطلوب ائمه(ع) نیست.

تجمع حوزویان مشهد‌ در محکومیت جنایات آ‌ل‌سعود/ آیت‌الله علم‌الهدی: سعودی‌ها در میدان آمریکا ایفای نقش می‌کنندآیت‌الله علم‌الهدی: مردم اوکراین قربانی رقابت قدرتمندان دنیا شدند/ عزت انقلاب ایران در دنیا طنین‌انداز استآیت‌الله علم‌الهدی: عزت اسلام و مسلمین مرهون مقاومت در جریان انقلاب اسلامی استخبر در حال تکمیل است ...

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تقوای الهی الله علم الهدی امام زمان عج بنده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس

عضو شورای شهر مشهد گفت: پویش‌های مردمی با افزایش مشارکت مردمی و ایجاد هم‌بستگی زمینه حل معضلات اجتماعی را فراهم می‌کنند و بسیاری از معضلات اجتماعی با مشارکت مردم حل می‌شود.

سیدحسین علوی‌مقدم در خصوص اجرای پویش «مشهد مهربان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهار کرد: ماده اول قانون تشکیلات، شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها را یک نهاد اجتماعی می‌داند، از این رو تکلیف اولیه شهرداری اجرای پویش‌هایی است که با پیروی از اخلاق اجتماعی مسائل و ناهنجاری‌های جامعه را حل کند، یکی از این پویش‌ها مشهد مهربان است که هدف آن تزریق مهربانی و افزایش حساسیت مردم نسبت به معضلات اجتماعی است.

وی افزود: پویش‌های مردمی با افزایش مشارکت مردمی و ایجاد هم‌بستگی زمینه حل معضلات اجتماعی را فراهم می‌کنند و لازم به ذکر است که بسیاری از معضلات اجتماعی در سطح خردوکلان با مشارکت و هم‌دلی مردم حل می‌شود.

عضو شورای شهر مشهد اظهار کرد: معضلات اجتماعی باید دغدغه همه مردم باشد و مردم نباید نسبت به مشکلات یکدیگر بی‌تفاوت باشند، در صورتی که معضلات اجتماعی دغدغه همگانی شود به سوی مدینه فاضله حرکت خواهیم کرد.

علوی‌مقدم در پایان ضمن اشاره به مهاجرپذیری مشهد مقدس به دلیل هم‌جواری با امام رضا (ع) گفت: پویش «مشهد مهربان» با افزایش مشارکت و هم‌بستگی باعث یکپارچه‌سازی اجتماعی شهر می‌شود و این مشارکت‌ها عاملی است که افراد خود را در برابر مشکلات تنها نبینند.

کد خبر 749056

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم