Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان تکواندو بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ گفت: مبارزه با حجاب هیچ محدودیتی برای من ایجاد نکرده و خیلی این موضوع را دوست دارم.

جولیانا الصادق ،  با تمجید از سطح تورنمنت‌های بین‌المللی تکواندوی ایران اظهار داشت: ایران در بالاترین سطح تکواندو دنیا قرار دارد و تورنمنت‌های برگزار شده در ایران نیز خیلی سخت و چالش برانگیز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص پیشرفت تکواندوی اردن و کسب دو مدال در دو دوره اخیر رقابت‌های المپیک عنوان کرد: سطح تکواندو اردن روز به روز در حال بهتر شدن است و ما در مسابقات متعددی شرکت می‌کنیم و تمرینات خیلی زیادی نیز برگزار می‌کنیم. قطعاً در رقابت‌های المپیک پاریس نیز حضور خواهیم داشت و امیدوارم به موفقیت‌های خود در سومین المپیک متوالی نیز ادامه بدهیم.

قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در خصوص ابراز امیدواری سرمربی تیم ملی این کشور برای کسب سکوی تیمی در مسابقات جهانی گفت: قطعاً توانایی کسب این کار را داریم. ما در گذشته نیز توانایی و شایستگی‌های تکواندو اردن را در مسابقات مختلف نشان دادیم و توانایی کسب این مهم در مسابقات جهانی را نیز داریم.

الصادق در خصوص برنامه‌های خود برای کسب مدال المپیک عنوان کرد: آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال المپیک است و قطعاً من تمام تلاشم را خواهم کرد که به این رویای بزرگ برسم.

وی با تمجید از دختران تکواندوی ایران گفت: دختران تکواندوی ایران توانایی‌های خود را نشان دادند و مطمئن هستم که در سالیان آینده می‌توانند مدال‌های زیادی را در رقابت‌های جهانی و میادین معتبر کسب کنند.

نایب قهرمان تکواندو آسیا در پاسخ به این سوال که عملکرد کدام یک از دختران تکواندوی ایران او را تحت تاثیر قرار داده است، تاکید کرد: ناهید کیانی توانایی بسیار بالایی دارد و می‌تواند موفقیت‌های بیشتری را در آینده کسب کند. در کنار ناهید کیانی خیلی دیگر از بازیکنان ایرانی نیز هستند که توانایی بالایی دارند و با تمرینات بیشتر امکان کسب دستاوردهای بزرگتر را خواهند داشت.

الصادق در پاسخ به این سوال که حجاب برای او به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای محدودیتی ایجاد نکرده است، گفت: من مسلمان هستم و به عنوان یک مسلمان حجاب را می‌پسندم. حجاب برای من محدودیت نیست و با حجاب تمام مبارزات خود را انجام می‌دهم و خیلی هم این موضوع را دوست دارم.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تکواندو ورزش تکواندوی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در المپیک 2020 توکیو کاروان ورزش ایران با 66 ورزشکار شرکت کرده بود، اما قطعا در المپیک 2024 پاریس کاهش چشمگیری در این زمینه وجود خواهد داشت. البته دلیل اصلی این اتفاق غیبت تیم‌های ملی والیبال و بسکتبال هستند که هر کدام با 12 بازیکن در مجموع 24 نفر را به کاروان ورزشی ایران اضافه کرده بودند.

با اینکه هنوز تیم ملی والیبال امید اندکی برای کسب سهمیه المپیک دارد، کمیته ملی المپیک در پیش بینی‌های خود روی این تیم برای گرفتن مجوز حضور در المپیک حساب باز نکرده است. 

مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک بعد از جلسه امروز هیئت اجرایی در جمع خبرنگاران در این خصوص گفت: "ما سه دستور جلسه داشتیم و ابتدا گزارشی از  بازی‌های المپیک اعلام شد و مقرر  شد ارائه بسته‌های حمایتی به فدراسیون‌ها ادامه داشته باشد و رشته‌های دوومیدانی، تیروکمان، تنیس روی میز و سنگنوردی که دنبال سهمیه هستند، حمایت شوند. حتی والیبال ساحلی و والیبال هم دنبال سهمیه هستند. جودو و شنا و بدمینتون هم دنبال وایلد کارت هستند. امیدوارم بیش از ۳۵ سهمیه به دست آوریم."

تاکنون سهمیه‌های قطعی ورزش ایران به عدد 30 هم نرسیده و باید دید طی یکی، دو ماه آینده کسب سهمیه‌ها تا چه عددی پیش خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • توانایی ایران در وصل شدن گذر جنوب شرق به اروپای شرقی
  • (تصاویر) حجاب میهمانان خارجی در نمایشگاه ایران اکسپو