Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:33:27 GMT

توزیع بیش از 5000 تن کود در بروجن و سامان

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۹۳۸۵

توزیع بیش از 5000 تن کود در بروجن و سامان

محسن مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از توزیع انواع کود در استان خبر داد و گفت: انواع کودهای یارانه‌ای از طریق کارگزاری‌ها و هماهنگی با مدیریت جهاد کشاورزی در شهرستان‌های بروجن و سامان بین کشاورزان توزیع شد.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ تن کود اوره، ۹۵ تن کودهای فسفاته در انواع سوپرفسفات تریپل و فسفاته گرانول ۱۳ درصد و بیش از ۱۲ تن کودهای پتاسه در انواع سولفات پتاسیم و کلروپتاسیم بین کشاورزان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از اوایل مهر ماه سال جاری توزیع کودهای شیمیایی یارانه‌ای به صورت حواله الکترونیکی صادر می‌شود که تا کنون تعداد ۴ هزار و ۷۴۰ عدد توسط مراکز سراسر شهرستان صادر شده و معادل ۱۰۰ درصد از سهمیه کود مصرفی شهرستان بین کشاورزان توزیع شده است.

توزیع ۲ هزار و ۸۲ تن کود در شهرستان سامان

مهدوی به توزیع کود در شهرستان سامان اشاره کرد و بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲ هزار و ۸۲ تن کود شیمیایی ازته، فسفاته و پتاسه در شهرستان سامان حمل و توزیع شد.

وی در پایان گفت: یک هزار و ۷۸۱ تن از این مقدار کود اوره، ۲۴۷ تن کود فسفاته و ۴۵۴ تن نیز کود پتاسه بود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن مهدوی چهارمحال و بختیاری کود بروجن سامان تن کود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار ظهر چهارشنبه در دیدار صمیمی با اصناف و بازاریان شهرستان اظهار کرد: احداث این شهرک صنفی کارگاهی یکی از برنامه‌های پیش رو شهرداری در سال جاری است که با اتمام تهیه نقشه تفکیکی طرح، اقدامات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: با احداث این شهرک صنفی کارگاهی آن دسته از واحدهای صنفی که جنبه تولیدی دارند و نمی‌توانند در محیط‌های شهری به‌راحتی فعالیت کنند، و وجود آن‌ها به فضای شهر آسیب می‌رساند، به شهرک صنفی مورد نظر منتقل خواهند شد.

غفاری آثار با بیان اینکه به طور قطع احداث این شهرک صنفی زمینه مناسبی برای فعالیت اصناف مختلف در حوزه تولید در شهرستان رزن فراهم خواهد کرد در این امر مشارکت اصناف و واحدهای صنفی از نقش مؤثری برخوردار است، گفت: بر اساس استعلام‌های انجام شده بسیاری از تولیدکنندگان شهرستان آماده همکاری برای در اختیار گرفتن زمین‌های کوچک مقیاس در این شهرک هستند.

فرماندار رزن در ادامه احداث پارکینگ عمومی در این شهر را یکی از نیازهای ضروری و از مهم‌ترین مطالبات مردم رزن بویژه قشر اصناف دانست و تصریح کرد: راه و شهرسازی و نیز شهرداری رزن این امر مهم را با جدیت پیگیر هستند ضمن اینکه مشارکت مردم نیز برای تحقق این مطالبه مردمی از نقش مؤثری برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به برخی از کالاهای اساسی تنظیم بازار در حال توزیع در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: در توزیع این کالاهای اساسی تنظیم بازاری همواره سعی بر آن شده روستاهای محروم سطح شهرستان در اولویت باشند.

کد خبر 6094532

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو