Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال کشورمان روز دوشنبه نهم فروردین در آخرین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید به مصاف تیم ملی لبنان برود. تا کنون صعود تیم ملی فوتبال کشورمان و کره جنوبی در گروه اول به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی شده است.

هاشیک سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان امروز در مصاحبه تلویزیونی که با شبکه لبنانی انجام داده است گفت: ما قبل از بازی با سوریه و ایران مصدومان زیادی داریم و امیدوارم مشکل بازیکنانم تا آن روز حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با سوریه برای ما مثل دربی است و از هواداران لبنانی می‌خواهم به ورزشگاه آمده تا ما را حمایت کنند. ما می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم، اما به شرطی که تا آخرین لحظه تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال برای ۲ بازی کره جنوبی و لبنان اعلام شد

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال لبنان تیم ملی فوتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب

تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ و در حضور سردار آزمون برابر اودینزه به برتری رسید.

به گزارش مهر، در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد.‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد.

آزمون در دقیقه ۸۴ فرصت بسیار مناسبی به دست آورد و در حالی که توپ در اختیار مدافع حریف بود با یک پرس سریع توانست توپ را از حریف برباید و در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما واکنش سریع دروازه بان اودینزه مانع از گلزنی این مهاجم ایرانی شد.

اما در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی