Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت میلاد حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف اظهار کرد: در این سال ما دو عید نیمه شعبان داشتیم و این موضوع را مایه افتخار میدانیم و از خدا میخواهیم ما را از پیروان حقیقی این امام معصوم (ع) قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه امروز جهان به مسیر ظلم و کفر و شرک رفته و جنایات جهانی را در عرصه بشریت ایجاد کرده، اما امام معصوم شیعیان با ظهور خود مسیر حق و عدالت را در پیش گرفته و جهان را از جاهلیت در می‌آورند، گفت: اگر معتقدیم انتظار از افضل اعمال است به این دلیل است که جامعه انسانی به امید روز ظهور جهاد کند و با ظلم و کفر ستیز کرده و بشر را در مسیر سعادت قرار دهد. 

امام جمعه رشت با بیان اینکه با وجود حاکمان ظالمی که در بشریت وجود دارد، بشر به آینده ناامید است، گفت: ما امیدوار به ظهور مهدی آخرالزمان (عج) هستیم که همه ظلم و جور را از بین برده و صلح و عدالت را به بشریت هدیه می‌دهد. 

وی با بیان اینکه سالی که گذشت مملو از فراز و فرودها بودن و سالی بود که آمریکا مرحله به مرحله از منطقه خارج و اخراج شد، گفت: مردم یمن هنوز زیر بمباران هستند و اما با قدرت در برابر کشورهای عربی زیر سلطه آمریکا ایستادند و کشورهایی مانند اماراتی فهمیدن که خواب آرام و تا آرام زیر سایه بمباران‌ها چه معنایی دارد. 

خطیب جمعه رشت با اشاره به ملاقات اخیر اردوغان با صهیونیست‌ها که نشان از دروغگویی او نسبت به سخنانش در گذشته مبنی بر اینکه در مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی ایستاده است، افزود: اردوغان در دیدار اخیرش با رژیم منحوس صهیونیستی، این رژیم جعلی را برادری دانسته که نمیتوان آن را نادیده گرفت، البته مردم مسلمان و آزادی خواه آن دیار به وقت مناسب سیلی خود را به اردوغان خواهند زد. 

به گزارش خبرگزاری فارس، نمازگزاران بعد از اقامه نمازجمعه رشت با محکوم کردن جنایت اخیر رژیم آل سعود مبنی بر اعدام شیعیان با مشتان گره کرده و خشم نهفته در فریادها، شعار «آل سعود ملعون» را سردادند و این جنایت را محکوم کردند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدویت عصر ظهور نیمه شعبان امام جمعه رشت نماز جمعه رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران

باشگاه صنعت مس رفسنجان با فسخ دوجانبه قرارداد، به همکارى خودش با على عدنان بازیکن عراقى پایان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافق‌نامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

دیگر خبرها

  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • تاکید مقام آمریکایی بر شکست رژیم صهیونیستی در غزه
  • متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود
  • تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح است