Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم خطیب نماز جمعه قم گفت: امام خمینی (ره) اولین کسی بودند که لقب سربازان گمنام امام زمان (عج) را به کارکنان وزارت اطلاعات اختصاص دادند. روز سربازان گمنام نشان دهنده نقش کلیدی و راهبردی آن‌ها در صیانت از ارزش‌های اسلامی و ملی در برای دشمنان است؛ این‌ها بسترساز حکومت جهانی امام زمان (عج) هستند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی، در خطبه نماز جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ قم که در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره درگذشت آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد: ایشان همیشه در سخنرانی‌ها و دیدارشان با مسئولین همواره از مواضع رهبر معظم انقلاب حمایت می‌کرد همه را اطاعت از ایشان توصیه می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت شان بیان کردند که این مرجع بزرگوار در مسائل مختلف انقلاب و مسائل کشور همواره وفادارانه در کنار مردم و پشتیبان این نظام مقدس بودند و خدمات ارزشمندی کردند.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: شهادت ده‌ها تن از شیعیان توسط حکومت جبار آل سعود نشانه دیگری برای اثبات حق کشی این حکومت دست نشانده آمریکا و صهیونیست است؛ آن‌ها با ارتکاب این جنایت برگ شرم‌آوری دیگر به جنایاتی سابق خودشان اضافه کردند.
وی ادامه داد: ما ضمن محکومیت این اقدام فجیع، از جوامع بین‌الملل می‌خواهیم که دست از سکوت مرگبار خود بردارند و این جنایت را محکوم کنند؛ زیرا این سکوت باعث ریخته شدن خون‌های بیشتری در آن جا می‌شود.
خطیب نماز جمعه قم ادامه داد: امام خمینی (ره) اولین کسی بودند که لقب سربازان گمنام امام زمان (عج) را به کارکنان وزارت اطلاعات اختصاص دادند. روز سربازان گمنام نشان دهنده نقش کلیدی و راهبردی آن‌ها در صیانت از ارزش‌های اسلامی و ملی در برای دشمنان است؛ این‌ها بسترساز حکومت جهانی امام زمان (عج) هستند.
وی اضافه کرد: بشر برای حل مشکلات خود و ایجاد قسط و عدل به حضور و ظهور امام نیازمند است و برای آنکه این ظهور روزی محقق شود از ما خواسته شده است برای چنین روزی منتظر بمانیم و برای این انتظار ارزش و اعتبار زیادی قائل شده‌اند و در روایت بیان‌ شده است بهترین اعمال انتظار برای فرج است.
تولیت حرم حضرت معصومه (س)، بابیان اینکه انتظار فرج به معنای نشستن و دست روی دست گذاشتن نیست، گفت: زمانی که حضرت موسی (ع) برای حل مشکل به بنی‌اسرائیل گفت بلند شوید و این محل را بگیرید آن‌ها گفتند تو و خدایت بروید.
وی ادامه داد: بنی اسرائیل آماده هیچ اقدام و تحرکی نبودند و از دیگران توقع اقدام داشتند اما در اسلام انتظار همراه اقدام، امید، نشاط و ایمان است و همه با این روحیه باید منتظر ظهور باشند.
وی اظهار کرد: سیاستمداران باید دل به وعده دشمنان نبندند و منتظر ظهور باشند، کسبه رزق حلال به دست بیاورند و احتکار نکنند و منتظر ظهور باشند، صنعتگران جنس مرغوب تولید کنند و منتظر ظهور باشند و مسئولان و مدیران با جدیدت کار کنند منتظر ظهور باشند.
آیت الله سعیدی در خطبه اول عنوان کرد: در تاریخ بشر کمتر دوره‌ای بوده است که همه انسان‌ها نیاز به منجی داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه امروز انسان‌ها بعد از مکتب‌ها و جریان‌های فکری مختلفی که تجربه کردند باز هم احساس آرامش نمی‌کنند، ادامه داد: بشر بعد از پیشرفت‌های علمی حیرت‌آور که وضع زندگی را در جهان تغیر داده است احساس خوشبختی نمی‌کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: اختراعات و اکتشافات نتوانستند به بشر خوشبختی ببخشد؛ زیرا بسیاری از گره‌های بشر با علم حل نمی‌شود؛ زیرا باز شدن این گره‌ها نیازمند قدرت معنوی و الهی است؛ مثلاً مسئله عدالت به وسیله علم و پیشرفت حل نمی‌شود؛ زیرا امروزه بی‌عدالتی در دنیا از علم تغذیه می‌کند.
وی بابیان اینکه امروزه علم پیشرفته در خدمت بی‌عدالتی، جنگ افروزی و... است، تصریح کرد: فقط امام معصوم است که می‌تواند این گره را باز کند مشکلات را حل کند به همین خاطر مأموریت امام زمان (عج) ایجاد قسط و عدل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه قم منتظر ظهور باشند سربازان گمنام امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره استان هرات افغانستان، هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • جغرافیای اصفهان از منظر علم فلسفه جایگاه بی‌نظیری دارد