Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید حمید سجادی در حاشیه مراسم افتتاح کمپ رفاهی شهید سجاد عفتی درباره امکانات فدراسیون کشتی اظهار داشت: امکانات که واقعا عالی است. خدا را شکر به مبارکی امروز که میلاد حضرت ولی عصر و نیمه شعبان است، این اتفاق برنامه ریزی شد و حُسن سلیقه و حُسن انتخاب بوده است. امکانات مکمل بسیار برای ما ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان کسی که وقتی ورزش می‌کردم با برخی نواقص و کمبودها در دو و میدانی مواجه بودیم، امکانات رفاهی و درمانی می‌خواستیم. فیزیوتراپی، تغذیه ورزشی، ماساژ، مشاوره، روش‌های رفع خستگی می‌خواستیم. دو و میدانی خیلی رشته سنگینی است. دونده‌ها به این دلیل که مدام گام‌شان روی زمین کوبیده می‌شود، مدام پا درد و استرس خاصی در عضلات دارند. 

mohamad paliz, [3/18/2022 1:13 PM]
وی افزود: آن مواقع همیشه دوست داشتیم یکی باشد به داد ما برسد و روش‌های رفع خستگی، برگشت و بازیافت سریع را برای ما انجام بدهد. دبیر در سخنرانی‌اش گفت که یکی از فلسفه‌هایش و دیدگاه ارزشمندش این است که کاری کنند تا در این محل ورزشکاری که شبانه روزی در اختیار اردو قرار می‌گیرد، ماندگاری‌اش راحت تر و اضطراب و استرسش به دلیل کاهش وزن و تمرینات فشرده کمتر شود.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: برخی مواقع شاید این عزیزان روزی 3 جلسه تمرین کنند، بدنسازی، مرور فن، حرکات تخصصی و رژیم‌های مختلف ورزشی دارند.  بعد از مکمل‌ها که به ماندگاری ورزشکار کمک می‌کند، چنین امکاناتی هم خیلی کمک کننده و مهم است که دبیر در برنامه‌هایش داشت. به سهم خودم قدردان این شرایط و امکانات هستم که در ورزش کشور وجود دارد و انجام می‌شود. فدراسیون کشتی هم پیش رو است زیرا می‌گویند قدر زر زرگر شناسد. 

سجادی اضافه کرد: اگر یادتان باشد فدراسیون فوتبال هم چندین سال قبل و در زمان علی کفاشیان چنین امکاناتی مثل زمین تمرین تیم‌های ملی فوتبال را در آکادمی فوتبال شکل داد. خوابگاه کوچکی را تبدیل به هتل کردند. الان هم در سایر رشته‌ها  چندین سال خبری نبود اما دبیر پیش رو شده است.

وی ادامه داد: دبیر امکاناتی را ایجاد کرده است. فضای نیمه سازی هم وجود دارد که در گذشته برای فدراسیون بوکس بوده است. طبق تفاهمی که با شرکت توسعه داشتند، در اختیار فدراسیون کشتی قرار دادند. باز هم طرح دارند که از آنها حمایت می‌کنیم. امیدوارم هرچه زودتر امکانات کامل‌تر شود تا هرچه به سمت المپیک پاریس می‌رویم، تیم های ملی آزاد و فرنگی از این امکانات برای المپیک، بازی‌های آسیایی، قهرمانی جهان استفاده کنند. از رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسال هر سال در کشتی مسابقات متعدد و اردوهای مستمری داریم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: به من گزارش دادند اردوی تیم ملی از روز گذشته تعطیل شد اما از دوم فروردین باید به اردو بازگردند. فشردگی زیادی وجود دارد. اگر به یک کارمند بگویید دو روز تعطیل هستید و باید فروردین بیایید و 6-5 ساعت کار کنید، امکان دارد آن کارمند با رضایت نیاید اما تیم ملی است. ورزشکار باید از خانواده‌اش خداحافظی کند و 24 ساعته در اختیار تیم ملی باشد. این حرکات نشان می‌دهد انسجام در فدراسیون کشتی خوب است و هدفمند هستند. امیدوارم به اهداف خود برسند.

سجادی گفت: ما هم فدراسیون کشتی را دعا کرده و باید با تمام وجود در خدمت فدراسیون‌هایی که اینگونه کار می‌کنند، باشیم. برخی فدراسیون‌ها امکانات‌شان محدود است و شاید شرایطی مثل تکواندو، کشتی یا فوتبال نداشته باشند. 

وی در خصوص دلیل اختصاص نیافتن بودجه به فدراسیون وزنه‌برداری برای تجهیز سالن تمرین ورزشکاران این رشته، پاسخ داد:  امکاناتی که در اختیارشان بوده نیم قرن پیش ساخته شده است. امکانات باید به روز باشد. گفتیم سالن تمرین وزنه برداری را هم مطالعه کنند. 3-2 بار هم بازدید کردیم. حتی قبل از مسئولیت وزارت و زمانی که معاون بودم هم از این سالن بازدید کردیم. همه ما اذعان داریم سقف سالن کوتاه و محقر و کوچک است. باید با علی مرادی صحبت کنیم تا مشخص شود چه کارهایی می‌توانیم برای وزنه برداری انجام بدهیم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد شرایط علی مرادی برای حضور در فدراسیون وزنه برداری، توضیح داد: ما باید به قانون احترام بگذاریم. مرادی قانونا بازنشسته نشده و مشکل قانونی ندارد. مرادی، عزیز و برادر ما است که مدیری تحصیلکرده، متعهد، مومن و باسابقه ای است که کارش هم خوب انجام می‌دهد. وزنه‌برداری رشته‌ای المپیکی است که به مدال‌هایش در المپیک و بازی‌های آسیایی نیاز داریم. جایی بحث قانونی پیش آمد و صحبتی شد اما الان فعلا به عنوان رییس فدراسیون کارش را انجام می‌دهد و ما هم او را حمایت می‌کنیم تا جایی که قانون اجازه بدهد. مرادی هم مانند ما  تابع قانون است.

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان فدراسیون کشتی دربی 98 فدراسیون کشتی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

ناصر میرواحدی دو ماه است که در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان بستری است.

به گزارش ایسنا، سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

خبرگزاری ایسنا برای این پیشکسوت ۷۴ ساله کشتی ایران و اصفهان آرزوی سلامتی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • صلیب سرخ: در شیوه کمک رسانی به افغانستان تغییر ایجاد شود
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند