Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@02:37:51 GMT

امام جمعه شهرکرد: دشمن بداند با ایرانی قوی مواجه است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۹۸۲۸

امام جمعه شهرکرد: دشمن بداند با ایرانی قوی مواجه است

گروه استان‌ها - امام جمعه شهرکرد گفت: جواب اخیر سپاه به صهیونیست‌ها بسیار به موقع بود که آن‌ها را گیج کرد، حمله سایبری به آن‌ها و دستگیری خرابکاران آن‌ها در فردو نشان از ضعف آن‌ها است، این‌ها در نفس‌های آخر بوده و باید بدانند با ایران قوی مواجه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: بشر به جای اینکه دعوت پیامبران را بپذیرد در رابطه با آن‌ها شک می‌کند و به ظاهر نگاه می‌کند، در واقع بشر شخصیت و جایگاه پیامبران را درک نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی بیان داشت: خداوند برتری به پیامبران داده که این برتری از نظر کمال و طهارت است که نباید به آنان مثل دیگر انسان‌ها نگاه کرد، حقیقتا خداوند به هرکس بخواهد برتری می‌دهد، باید فهمید همه چیز در اختیار خداوند متعال است.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: دعوت خداوند و پیامبران به ما حیات بخشیدن است، این حیات همان حیات روحانی و معنوی است که اگر کسی به ایمان و لوازم ایمان عمل نکند از نظر پروردگار مرده است اگرچه نفس بکشد و کار زندگان را انجام دهد.

وی بیان داشت: باید حیات معنوی و روحانی را تغذیه کرد که با نماز، روزه، خیرات و عمل صالح می‌توان حیات معنوی را تغذیه کرد به شرطی که تمام این اعمال باطن داشته باشند یعنی کارها با حضور قلب باشد و برای خداوند متعال انجام شود، اگر به باطن کار توجه نشود این اعمال بدون نتیجه خواهند بود و باید باطن حفظ شود تا بتوان روح و جان را زنده نگه داشت. 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نیمه شعبان، گفت: خداوند اراده کرده است که حضرت مهدی(عج) تحقق بخش راه همه انبیاء باشد و  باید همه منتظر این مولود باشند، انتظار پیش رفتن به جلو است، بشر تحقق وعده‌های انبیاء الهی را خواهد دید که باید مستضعفان عالم به این مسئله باور داشته باشند. 

نکونام مطرح کرد: معمولا طبع انسان به شهرت اقتضاء پیدا می‌کند اما سربازان گمنام امام زمان(عج) بر روی این مسئله پا گذاشتند و به صورت گمنام خود را در خطر می‌اندازند و برای امنیت جامعه، رفع فساد، رشد اقتصاد و جامعه سالم تلاش می‌کنند که این‌ها به خوبی واضح است در واقع کسانی که مخلص هستند و برای خداوند کار می‌کنند اجر آن‌ها نزد خداوند متعال است. 

وی گفت: سال 1400 شاهد دو نیمه شعبان بودیم که برکاتی به دنبال داشت، از جمله این برکات شکل‌گیری دولت ارزشی بود که ارزش‌های انقلاب را بیش از گذشته تحقق و امید را در دل‌ها تحکیم بخشید، انتظار می‌رود همه مسئولان با جدیت بیشتر مسائل مردم را حل کنند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ضعف آشکار استکبار، تصریح کرد: نا امیدی از استکبار توسط هواداران آن‌ها از دستاوردهای دولت بود، میدان از دست دشمن گرفته شده است و در آینده هم میدانی نخواهند داشت.

امام جمعه شیراز: چارچوب‌های رهبر معظم انقلاب در مذاکرات وین باید تامین شودامام‌جمعه سنندج: رسیدگی به مشکلات مردم یکی از ملزومات اجرای جهاد تبیین استخطیب جمعه کرمان: شرایط موجود استان کرمان در شان استانی با این همه منابع غنی الهی نیست

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: جواب اخیر سپاه به صهیونیست‌ها بسیار به موقع بود که آن‌ها را گیج کرد، حمله سایبری به آن‌ها و دستگیری خرابکاران آن‌ها در فردو نشان از ضعف آن‌ها است، این‌ها در نفس‌های آخر بوده و باید بدانند با ایران قوی مواجه هستند.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم وارد یاسوج شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با استقبال استاندار و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج شد.

محمدعلی زلفی صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف شرکت در مراسم گرامیدشت هفته معلم و حضور در دانشگاه و دیدار با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و همچنین بازدید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های اخیر در بخش‌های مختلف دانشگاه یاسوج به این شهر سفر کرد.

دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سر در دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج، نشست آمایش آموزش عالی(با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و...)، نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج در قالب نشست گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟