Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز مشاوره دانشگاه تهران، جشن پایان سال مرکز مشاوره دانشگاه تهران با حضور حمید پیروی رئیس مرکز مشاوره دانشگاه، دکتر مریم صالحی معاون مرکز مشاوره، جمعی از همکاران دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کارشناسان و متخصصان مرکز مشاوره دانشگاه تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست نخست حمید پیروی به ارائه گزارش عملکرد و دستاوردهای مرکز مشاوره دانشگاه تهران پرداخت و مروری بر فعالیت های مرکز مشاوره در حوزه خدمات مشاوره ای، طرح های اجتماع محور، برنامه های بهداشت روان اعم از وبینارهای آموزشی و تولید محتوا در این حوزه، برگزاری سمپوزیوم های ملی و بین المللی، فعالیت های نوآورانه در حیطه خدمات سلامت روان الکترونیک از جمله رونمایی از سامانه هوشمند سلامت روان داشت.

در ادامه وی به تبیین شعار سال ۱۴۰۱ مرکز مشاوره دانشگاه تهران پرداخته و عنوان کرد: انتخاب شعار افزایش سواد سلامت، سبک زندگی سالم، مسئولیت پذیری اجتماعی بر مبنای وظیفه ذاتی مرکز مشاوره که ارتقا شاخص های سلامت روان است، است.

کد خبر 5449164 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تهران شعار سال مسئولیت اجتماعی مرکز مشاوره وزارت علوم تحقیقات و فناوری حکم انتصاب دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان دوره های فراگیر ارشد آزمون گروه علوم پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون استخدامی آزمون دستیاری دندانپزشکی آزمون زبان انگلیسی دانشگاه تهران مرکز مشاوره دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز در زمینی به مساحت ۶۶۰ مترمربع و ۳۰۰ مترمربع زیربنا در یک طبقه ساخته می‌شود.

 اعتبار اولیه ساخت مرکز جامع سلامت ۵۰۰ میلیون تومان است.

با راه اندازی این مرکز روستا‌های خاکشان، اسلام آباد، حاجی تپه و محمودیان زیر پوشش خدمات این مرکز قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم برخوردار در زاهدان
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز