Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@17:31:41 GMT

هرکس در زمان غیبت بگوید امام زمان را دیدم تکذیب کنید

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۹۸۸۴

هرکس در زمان غیبت بگوید امام زمان را دیدم تکذیب کنید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه های آخرین نماز جمعه امسال گفت: این یک دستور سیاسی است که هر کس در زمان غیبت بگوید امام زمان را دیدم تکذیب کنید چون مقام امام عصر بالا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های آخرین نماز جمعه امسال اظهار کرد: خودم و همه شما را در این ایام مبارک سفارش می‌کنم به تقوایی الهی که امیر مؤمنان (ع) فرمودند کمترین چیزی که در رابطه با خداوند باید ملاحظه کنید این است که از نعمت خدا علیه او کار نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این که انسان مؤمن با گوش، چشم، مال، عمر، جوانی، نفس کشیدن و فکر خود نباید هیچ گاه بر خلاف خدا کاری انجام دهد، دهد، ادامه داد: امیدوارم این جمله را در سینه خود نگه داریم و خودمان را با این کلام تطبیق دهیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با اشاره به بیان فرازهایی از صفات مؤمن در خطبه‌های نماز جمعه هفته‌های گذشته، گفت: درباره صفات مؤمن در قرآن آمده که مؤمن واقعی همیشه یاد خداست و وقتی یاد خدا را می‌کند قلبش می‌لرزد چون همیشه خود را متهم می‌داند و فکر می‌کند وظیفه درست را انجام نداده است یعنی ترس از نافرمانی خود دارد و همانطور که امیر مؤمنان می‌فرماید مؤمن هر گز با عمل خود راضی نمی‌شود.

وی از دیگر صفات مؤمن را توکل بر خدا بیان کرد و افزود: در قرآن واژه توکل بیش از ۷۰ مرتبه تکرار شده و این موضوع، بسیار متعدد و با واژه‌های مختلف ذکر شده از جمله این که خدا می‌فرماید هر کس تقوا داشته باشد خدا راه خروج از مشکلات را برای او قرار می‌دهد و روزی به او از جایی می‌دهد که خودش خبر ندارد یعنی برای روزی دست و پا برخلاف دین نزند.

*خبر در حال تکمیل…

کد خبر 562558

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه اصفهان نماز جمعه اصفهان نماینده ولی فقیه در اصفهان امام جمعه اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند