Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیورپول تایید کرد مدافع کناری این تیم به خاطر مصدومیت از ناحیه همسترینگ چندین هفته از میادین دور خواهد بود.

یورگن کلوپ معتقد است با توجه به فشردگی مسابقات انجام 5 تعویض در جریان بازی ها اتفاقی کاملا لازم و ضروری است.

به گزارش طرفداری و به نقل از لیورپول اکو، از مرحله یک چهارم نهایی اف ای کاپ، لیورپول روز یکشنبه مقابل ناتینگهام فارست قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

اهمیت مهار آلیسون قبل از گلزنی ژوتا در دیدار مقابل آرسنال

اگر بخواهم صادق باشم، هیچ ایده ای در این مورد ندارم. وقتی که فصل تمام شد و نگاهی به گذشته کردید می توانید لحظات مهم را ببینید. مهار آلیسون قطعا لحظه مهمی بود و اهمیت زیادی داشت.

بازی های ملی پیش رو

وقتی نمی توانید چیزی را تغییر دهید، منطقی است که زیاد در موردش فکر نکنید. ترجیح می دادم بازیکنانم را دو هفته در اختیار داشتم اما آنها باید در بازی های مهمی به میدان بروند. بیاید امیدوار باشیم همه آنها سالم برگردند.

مصدومیت صلاح و الکساندر آرنولد

ترنت به خاطر مشکل همسترینگ مصدوم است و برای تیم ملی انگلیس هم نمی تواند به میدان برود که خبر خوبی نیست. باید منتظر ماند و دید چقدر مصدومیتش طول می کشد ولی به نظر می رسد چندین هفته از میادین دور باشد. صلاح نیز بعد از بازی قبلی اندکی در پایش احساس درد می کرد.

ترکیب مقابل ناتینگهام

تیمی می خواهم که از نظر روحی و فیزیکی آماده باشد. ما چهارمین تیم لیگ برتری خواهیم بود که مقابل آنها بازی می کنیم و آنها تا اینجا کار آسانی نداشته اند. استیو کوپر، مربی سابق ما در لیورپول دارد کار خوبی در ناتینگهام انجام می دهد. اگر از ترکیب چرخشی استفاده کنیم، فقط به منظور داشتن بهترین تیم ممکن خواهد بود.

برنامه فشرده مسابقات

در مورد مصدومان نیاز به اندکی شانس داریم. به برخی بازیکنان استراحت می دهیم و از ترکیب چرخشی استفاده می کنیم و کاری می کنیم بازیکنان بتوانند راحت تر به ترکیب برگردند. 5 تعویض کاملا ضروری است. اسکاتلند برنامه 6 بازی دوستانه در تابستان دارد که برخی از این بازی ها به خاطر مسائل مالی است و این را درک می کنم...

عملکرد رابرتسون در دیدار مقابل آرسنال

رابرتسون یک بازیکن کامل است. دوست دارد به تیم کمک کند.پاس او به بابی باورنکردنی بود و کار فیرمینو هم برای گل کردن توپ آسان نبود. روبو خیلی خوب بازی کرد و گلی که آنها به ثمر رساندند یکی از گل های محبوب من است.

بازگشت احتمالی به ومبلی

چند وقت پیش بود که در ومبلی در یک فینال بازی کردیم و جوی که مردم ایجاد کردند، متفاوت با فینال لیگ قهرمانان نبود. این یک فرصت ویژه است. این که در نیمه نهایی در ومبلی بازی می کنیم خوب است اما اصل کار چند هفته بعد از آن است.

کنار آمدن با نبود آرنولد

باید ببینیم چه باید کرد. جایگزین کردن او کاری سخت اما ممکن است. میلنر و گومز را داریم. ترنت خیلی تاثیرگذار است اما میلنر هم در گذشته خیلی خوب کار کرده است.باید ببینیم شرایط میلی برای بازی روز یکشنبه چطور است. شاید هم از یک بازیکن جوان به عنوان راه حل استفاده کردیم.

دروازه بان تیم در بازی مقابل ناتینگهام فارست

آلیسون بازی خواهد کرد.

کم بازی کردن الیوت

این موضوع به رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب بر می گردد. او برای مدت زمانی طولانی مصدوم بود و بعد با شرایط خوبی برگشت و همه خوشحال بودند اما همه چیز اندکی تغییر کرد و  شرایط در حال حاضر این گونه است که چیزی طبیعی محسوب می شود و مه چیز خوب است.

 

اخبار داغ 

پشت پرده اعتراض یحیی گل محمدی به داور دربی باشگاه استقلال: ما به این‌ ها نمی‌ بازیم آرسنال به دنبال خرید ادن هازارد؛ آرتتا به دنبال احیای ستاره بلژیکی؟ منچستریونایتد علاقه مند به توماس توخل؛ سرمربی آلمانی می خواهد در چلسی بماند 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی چلسی و تاتنهام

در جریان یکی از بازی های جذاب هفته، تیم های چلسی و تاتنهام مقابل هم قرار می گیرند.

طرفداری | در جریان دیداری معوقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم های چلسی و تاتنهام به میزبانی استادیوم استفمورد بریج مقابل هم قرار می گیرند (پنجشنبه ساعت ۲۲:۰۰ به وقت تهران). در ادامه این مطلب مروری داریم بر ترکیب احتمالی این دو تیم.

ترکیب احتمالی چلسی و تاتنهام 

چلسی (۱-۳-۲-۴): پتروویچ | گیلکریست، چالوبا، بادیاشیل، کوکوریا | کایسدو، گلگر | مادوئکه، پالمر، مودریک | جکسون

تاتنهام (۳-۳-۴): ویکاریو | امرسون، فن ده فن، رومرو، پورو | مدیسون، بیسوما، سار | سون، جانسون، کولوسفسکی

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ملاقات با یک دوست و هموطن؛ ترکیب احتمالی آرسنال مقابل بورنموث
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم
  • اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!
  • ترکیب احتمالی چلسی و تاتنهام
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس