Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@23:35:57 GMT

8 مصدوم حاصل دو تصادف رانندگی در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۰۱۲۸

8 مصدوم حاصل دو تصادف رانندگی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، برخورد شدید دو خودروی سواری برلیانس و سمند در گویم پنج مصدوم برجای گذاشت.

رانندگان خودرو‌های عبوری در ساعت  ۱:۵۰ دقیقه بامداد امروز با دیدن این صحنه تصادف، با سامانه‌ی ۱۲۵ تماس گرفتند که سریعا آتش نشانان ایستگاه ۸ به محل حادثه واقع در گویم اعزام شدند.

بنا به اظهار آتش نشانان اعزامی، در این حادثه دو دستگاه برلیانس و سمند با یکدیگر برخورد و پس از آن خودروی سمند با سه سرنشین به گاردریل برخورد کرده و این حادثه منجر به گرفتار شدن سرنشینان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به محبوس شدن هر سه سرنشین در اتاقک در هم پیچیده خودروی سمند، نیرو‌های آتش نشانی ضمن نصب علائم هشدار دهنده‌ی ترافیکی در جاده و قطع برق خودرو، محل حادثه را ایمن کرده و با به کار گیری تجهیزات هیدرولیک سرنشینان را از خودرو خارج کردند.

دو سرنشین مصدوم خودروی برلیانس و سه مصدوم ( سه مرد جوان) خودروی سمند در این حادثه بلافاصله با کمک آتش نشانان برای انجام معاینه و درمان‌های لازم تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه شدند.

همچنین در در حادثه‌ای دیگر برخورد پژو پارس با کامیون در جاده کمربندی دراک منجر به مصدومیت سه سرنشین یک نفر آقا و دو خانم شد.

تیم امداد و نجات جاده‌ای آتش نشانی شیراز از ایستگاه چهار در این سانحه رانندگی با سرعت عمل محل حادثه را ایمن سازی کرده مصدومین را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: حادثه در شیراز حوادث شیراز اخبار حوادث محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه گفت: با امداد نیروهای هلال‌احمر، خودروی گرفتار در رودخانه زمکان ثلاث‌باباجانی با ۶ سرنشینش نجات یافت.

محمدباقر محمدی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۶ روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر گیر افتادن خودرو نیسان‌وانت در بستر رودخانه زمکان از توابع شهرستان ثلاث‌باباجانی و گرفتار شدن ۶ نفر در خودروی فوق، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دره‌شهر ثلاث‌باباجانی به پشتیبانی شعبه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از دسترسی تیم عملیاتی به خودرو، عملیات نجات خانواده ۶ نفره آغاز و با تلاش نیروهای امدادی افراد به محل امن منتقل شده و وانت نیسان نیز به وسیله خودروهای کمک‌دار جمعیت هلال‌احمر از رودخانه بیرون کشیده شد.

کد خبر 847391 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم هلال احمر استان کرمانشاه خودرو حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز