Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و ۸ تیم باقیمانده در این تورنمنت رقبای خود در مسیر صعودشان تا فینال را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با پایان یافتن مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و مشخص شدن چهره 8 تیم صعود کننده به مرحله بعدی، قرعه‌کشی مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان امروز (جمعه) در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله و مراحل بعدی، محدودیت‌هایی که در قرعه‌کشی مرحله قبلی وجود داد اعمال نمی‌شود و امکان رویارویی تمام تیم‌ها حتی از یک کشور با یکدیگر وجود داشت.

نتیجه این قرعه‌کشی به شرح زیر است:

بازی اول: چلسی - رئال مادرید
بازی دوم: منچسترسیتی - اتلتیکومادرید
بازی سوم: ویارئال - بایرن مونیخ
بازی چهارم: بنفیکا - لیورپول

*(تیم‌هایی که نام آنها در ابتدا آمده در دور رفت میزبان خواهند بود)

همچنین برنامه مسابقات مرحله نیمه نهایی مسابقات نیز از قرار زیر خواهد بود:

بازی اول: برنده بازی دوم - برنده بازی اول
بازی دوم: برنده بازی چهارم - برنده بازی سوم

*(تیم‌هایی که نام آنها در ابتدا آمده در دور رفت میزبان خواهند بود)

در فینال برنده بازی دوم نیمه‌نهایی حکم میزبان را خواهد داشت.

بازی‌های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 16 و 17 فروردین 1401 و بازی‌های برگشت این مرحله 23 و 24 فروردین برگزار خواهند شد. بازی‌های دور رفت مرحله نیمه نهایی نیز روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ششم و هفتم اردیبهشت و بازی دور برگشت آن مرحله، سه‌شنبه و چهارشنبه سیزدهم و چهارم اردیبهشت برگزار خواهند شد. فینال این دوره از مسابقات هم روز شنبه هفتم خرداد در ورزشگاه استاده فرانس شهر پاریس برگزار می‌شود.

لیگ قهرمانان اروپا| چلسی از دل بحران صعود کرد/ پایان کار ایتالیایی‌ها با حذف تحقیرآمیز یوونتوسلیگ قهرمانان اروپا| اتلتیکومادرید در منچستر، یونایتد را حذف کرد/ بنفیکا راهی مرحله یک چهارم نهایی شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا یک چهارم نهایی برنده بازی نیمه نهایی قرعه کشی بازی دوم دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

کد خبر 6089989

دیگر خبرها

  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد