Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک عید نیمه شعبان، اظهار کرد: همه چیز تحت ربوبیت پروردگار قرار دارد.

وی با اشاره به مولود اعجاز گونه امام رمان (عج)، عنوان کرد: این امام با اراده پروردگار از چشم‌ها مخفی شد تا تحقق بخش اهداف انبیا الهی باشد.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: در انتظار مسائلی از جمله اصلاح، تحرک، حرکت رو به جلو و سازندگی نهفته است که باید به آن‌ها توجه و تمرکز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام نکونام انتظار را به معنای مقابله با ظلم، ستم، استکبار، جهاد، شهادت طلبی و ایثارگری دانست و ادامه داد: امام خمینی (ره) در این مسیر انقلاب اسلامی را ایجاد کرده است.

دفع فتنه‌های دشمنان با درایت سربازان گمنام امام زمان (عج)

وی به روز سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: سربازان گمنام برای دفع فتنه‌های دشمنان و برقراری امنیت در جامعه با تلاش و ایثار، مخلصانه و بدون منت کار می‌کنند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مطالبات، توقعات و نیازهای مردم باید با جدیت پیگیری و برآورده شود، مطرح کرد: دولت سیزدهم در تلاش است در راستای آرمان‌های ظهور و ارزش‌های انقلاب کار کند.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به عجله آمریکایی‌ها برای به نتیجه رساندن برجام، تصریح کرد: این مهم به دلیل قدرت ایران است چرا که هرساله اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در حال افزایش است.

دشمنان نمی‌توانند جلوی پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران را بگیرند

وی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند، جلوی رشد و پیشرفت روز افزون ایران به ویژه در حوزه دفاعی را بگیرند، افزود: در مذاکرات میدان از دشمن گرفته شده است و این مهم با تدبیر در حال پیش روی است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به گردن زدن ۸۱ نفر توسط عربستان، گفت: این جایت نشان دهنده خوی وحشی گری حاکمان عربستان است که با نام اسلام در حال حکومت کردن هستند.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه آمریکا از این جنایت عربستان دفاع کرده است، اظهار کرد: نیمی از این افراد شیعه بودند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی می‌خواست طی حمله سایبری به انرژی هسته‌ای «فردو» خسارت وارد کند، عنوان کرد: خرابکاران دستگیر شدند و این نشان دهنده ضعف رژیم صهیونیستی و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام نکونام به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: با گوش فرا دادن به فرمان رهبر انقلاب ایران هر روز بیش از گذشته در بخش موشکی، دفاعی و قدرتی قوی می‌شود.

کد خبر 5449934

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی سربازان گمنام امام زمان برجام جمهوری اسلامی ایران محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد خطبه های نماز جمعه بوشهر حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه نوروز ویروس کرونا نیمه شعبان آیت الله علوی گرگانی گرگان چهارشنبه آخر سال آمار کرونا عکس استانها سفرهای نوروزی نوروز 1401 خراسان رضوی حجت الاسلام نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف

جواد افشارمنش با تشریح جزئیات علت تصادف خودروی حامل امام‌ جمعه بلوک، افزود: در اثر برخورد خودروی پژو با آمبولانس، یک نفر فوت کرد و سه نفر مصدوم شدند.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس جیرفت، وی گفت: متاسفانه سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک، حجت الاسلام اصغر دهقان دولتی بوده که علی‌رغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام خمینی جیرفت جان باخت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت افزود: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام دهقانی امام جمعه فقید شهر بلوک از توابع شهرستان جیرفت، همواره مشکلات مردم را منصفانه از تریبون نماز جمعه مطالبه می‌کرد. او بعد از ظهر امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در محور جیرفت-بلوک در اثر برخورد با آمبولانس جان باخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • مقهور فریب حاشیه‌سازی‌های دشمن درباره کشف حجاب نشویم
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • ببینید | حجت‌الاسلام قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • مذاکرات با دشمن صهیونیستی به مراحل سرنوشت‌ساز رسیده است