Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@14:12:56 GMT

دانش‌آموزان دهدشتی پای کار کمک به نیازمندان

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۰۵۹۷

دانش‌آموزان دهدشتی پای کار کمک به نیازمندان

جشن همدلی و عید امید فرصتی برای کمک به همنوعان است و در همین راستا دانش‌آموزان دهدشتی اقدام به جمع‌آوری هدایای نقدی کرده تاسهم کوچکی را در ایفای نمایش همبستگی به نمایش بگذارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس جشن همدلی و نیکوکاری با شعار «عید امید» فرصت مناسبی در جهت همیاری و کمک به هموطنان محروم و نیازمند بوده در این امر خداپسندانه با اندک سرمایه در روزهای پایانی سال می توان دل‌های افراد زیادی را شاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا دانش آموزان دبستان غیر دولتی سما دهدشت با جمع اوری هدایای نقدی به دیگر دانش آموزان حاشیه شهر دهدشت شادی عید نوروز را تقسیم کردند.

 

مدیر دبستان غیردولتی سما دهدشت با تبریک میلاد یگانه منجی عالم بشیرت امام زمان عج، در خصوص این اقدام حسنه به صبح زاگرس گفت: با نظر شورای مدرسه در مجموعه واحد سما با کمک اولیا و دانش آموزان هدایای نقدی به مناسبت جشن همدلی، احسان و نیکوکاری جمع آوری و این هدایا بین دانش اموزان کم برخوردا و مستعد پنج مدرسه حاشیه شهر دهدشت اهدا شد.

مریم رامینه هدف از این کار را ترویج فرهنگ نوعدوستی، انفاق و نیکوکاری در جامعه و خصوصا بین دانش آموزان عنوان کرد و گفت: برگزاری جشن همدلی و نیکوکاری در پایان سال و نزدیک به عید نوروز، با بهره‌گیری از تعالیم حیات‌بخش و آموزه‌های دینی و علمی در سطح جامعه و مدرسه با هدف حفظ عزت نفس و تکریم انسانی افراد کم برخوردار انجام گرفته است.

وی تصریح کرد:هدف از برگزاری این عمل فقط یک کمک تنها مالی نبوده بلکه آموزش، تمرین و تجربه فرهنگ بخشش بی‌منت با حفظ عزت نفس و تکریم دانش آموزان نیازمند، تشویق، ترغیب، تبلیغ و ترویج کار خیر و نوعدوستی از سنین پایین  از هدف های دیگر این برنامه برای دانش اموزان بود.

رامینه عنوان کرد : اصلی‌ترین و غایی‌ترین هدف به هم نوع خود، احساس همدردی، همدلی و همنوایی با آن ها بوده و امید است این چنین کارها با مشارک عموم مردم در جامعه تسری پیدا کرده و خنده را بر روی لبان همه دانش اموزان بنشانیم.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دانش آموزان جشن همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای دانش آموز در یزد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بیست و نهمین یادواره شهدای دانش آموز و مسئولین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد در یزد برگزار می‌شود.      این مراسم معنوی چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد واقع در کوچه حنا، انتهای خیابان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم
  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی
  • برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • بیشترین بارش در دوگنبدان/یاسوج ۵۷.۸ میلی متر باران بارید