Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در آخرین خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه سال ۱۴۰۰ شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران این شهرستان در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس برگزار شد، با اشاره به حمله ایران به ‌مقرهای موساد در اربیل، اظهار کرد: ساعت ۱:۲۰ بامداد یکشنبه (همزمان با ساعت ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ۱۰ موشک بالستیک نقطه‌ زن دو پایگاه رژیم صهیونیستی در اربیل عراق را هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پردیس گفت: مجازات صهیونیست‌ ها با ١٠ فروند موشک نقطه ‌زن ایرانی از خانواده موشک‌ های فاتح، از جمله فاتح ١١٠ انجام شد، که پاتریوت‌ های نسل ۲ و ۳ آمریکا که از سال ۲۰۲۰ در اربیل مستقر شده‌ اند باز هم در رهگیری تجهیزات ایرانی ناکام ماندند و این به‌ معنی به رخ کشیدن توان تکنولوژیکی ایران در حوزه نظامی است.

وی افزود: سپاه پاسداران می‌توانست از خاک سوریه حمله را تلافی کند اما به ‌عمد از خاک ایران به ‌اهداف صهیونیستی حمله کرد تا نشان دهد از این پس هرگونه حمله را مستقیما و بدون تعارف تلافی خواهد کرد و پاسخ جمهوری اسلامی ایران برای حمله به ‌مراکز آموزشی موساد در اربیل یک پاسخ مشروع بود. 

حسینی با بیان اینکه ایجاد بهار اقتصادی و معیشتی در دستور کار‌ تمام مسوولان قرار بگیرد، تاکید کرد: سه برنامه ارزشمند در آستانه عید نوروز و توسط مسئولین و برخی افراد انجام شد که ایجاد قرار خدمت در فاز ۱۱ یکی از این اقدامات بود.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: دوازدهمین قرارگاه خدمت رسانی در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس برگزار و مردم و نمایندگان بلوک ها مشکلاتشان را بیان کرده و تصمیمات خوبی در این نشست گرفته شد.

وی با اشاره به عدم وجود بازار میوه و تره بار برای تهیه مایحتاج زندگی در فاز ۱۱، اذعان کرد: عدم تناسب برخی امکانات و خدمات با تعداد جمعیت، همچنین کمبود نانوایی در این فاز باعث مشکلات عدیده‌ای برای مردم شده و صهروندان برای تهیه نان باید هم مصافت زیادی را طی کنند.

حسینی افزود: عدم وجود فضاهای سبز، پارک، فضای تفریحی، ورزشی و غیره به شدت بر روحیه ساکنین این فاز از مسکن مهر اثر گذاشته است.

امام جمعه پردیس ادامه داد: ارائه خدمات دیگری مانند خیابانهای نامناسب، مشکل عدم تامین برق در مواقع ضروری، عدم وجود مساجد در فاز ۱۱ و هزینه بالای تردد مردم توسط وسایل نقلیه، همچنین کم بودن وسایل نقلیه مشکلات مهر نشینان را دوچندان کرده است و امیدواریم این مشکلات که به راحتی قابل حل است به زودی با ورود دستگاه‌ها رفع شود.

وی ادامه داد: طی ۱۰ سال اخیر کم کاری برخی از دولتمردان و مسوولان باعث ایجاد کوهی از مشکلات در مساکن مهر شده است.

حسینی اضافه کرد: این عدم فعالیت در گذشته کار را برای مسوولان و دولت فعلی سخت‌تر کرده اما با صبر و کمک مردم، همت و تلاش جهادی دولتمردان این مشکلات مرتفع شود.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: دولت جدید بداند که یکی از کارهای مهم و اساسی دولت در شهرستان پردیس حل مشکلات مسکن مهر است که باید هرچه سریع اقدام و حل شود زیرا نباید به مردمی که بیش از ۱۰ سال در انتظار تحویل واحدشان بودند با کمبود امکانات اولیه، خدمات روبنایی و زیر بنایی روبرو شوند.

وی ضمن درخواست از وزیر راه و شهرسازی برای حضور در پردیس، تاکید کرد: از مسوولان شهرستانی و استانی، به خصوص وزیر راه و شهرسازی درخواست می‌کنم که حتما سفر به شهرستان پردیس را در اولویت کاری خود قرار بدهد و خواسته ‌های مردم که در فازهای مسکن مهر ساکن هستند و از نبود امکانات رنج می کشند را برآورده کنند.

حسینی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان و آزادسازی زندانیان غیرعمد در پردیس گفت: جشن گلریزان که توسط قرارگاه خدمت رسانی برای آزادی زندانیان غیر عمد برگزار شد و خیرین با پرداخت کمک های خوب خود حدود ۶۰۰ میلیون تومان را برای آزادی این زندانیان جمع آوری کردند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه پردیس حجت الاسلام حسینی امام جمعه پردیس فاز ۱۱ مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم

امام‌جماعت مسجد المهدی فاز ۵ جنوبی با گلایه از قطع گاز و تعطیلی مسجد گفت: گاز برای مصارف مسجد جزو نیازهای اساسی و ضروری است و در حال حاضر هیچ مسئولی جوابگو نیست و ما هم قادر به پرداخت قبض ۳۰ میلیون تومانی نیستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، مسجد المهدی واقع در فاز 5 جنوبی پردیس، تنها مسجد این محدوده است که از سال 1401 توسط شرکت عمران پردیس تحویل اداره اوقاف شهرستان پردیس شده است.

مسجد المهدی تنها مسجد موجود در فاز 5 جنوبی است که در کانون اصلی منطقه و مورد توجه مردم قرار گرفته و بسیاری از مراسم‌ و آئین‌های جشن، شادی و عزاداری در مناسبت‌های مختلف در آن برگزار می‌شود.

تحویل مسجد به اوقاف در حالی که نیمه‌کاره بود

در پی صدور اخطار اداره گاز شهرستان پردیس مبنی بر قطع گاز به دلیل بهای سنگین و عقب‌افتاده مسجد، روز گذشته گاز مسجد قطع و مورد اعتراض اهالی و ساکنان فاز 5 مسکن مهر قرار گرفت. در این خصوص حجت‌الاسلام مهدی نایب زاده امام‌جماعت مسجد المهدی فاز 5 جنوبی مسکن مهر در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پردیس، با ابراز گلایه از برخی از مسئولان اظهار داشت: مسجد المهدی در سال 1401 از طریق شرکت عمران طی صورت‌جلسه با حضور امام‌جمعه به اداره اوقاف شهرستان پردیس تحویل و سپس به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: باتوجه‌به نیاز اهالی، شرکت عمران در آن زمان مسجد را زودهنگام و نیمه کاره تحویل داد که بر این اساس اغلب اقدامات آماده سازی مسجد ناتمام بود و توسط اهالی و نمازگزاران و بنده به اجرا رسید.

امام‌جماعت مسجد المهدی فاز 5 جنوبی در ادامه گفت: کنتور گاز مصرفی نصب شده در مسجد کارگاهی بوده و شرکت عمران موظف بود در زمان تحویل به کنتور گاز مسجد تغییر می‌داد.

 

.

 

وی ادامه داد: پس از بروز مشکل با پیگیری نمازگزاران و مراجعه به شرکت عمران جوابی دریافت نکردیم و مسئول شرکت عمران اذعان داشته که در سال 1401 مسجد تحویل شده و مشکل فعلی ارتباطی با فعالیت شرکت عمران ندارد!

حجت‌الاسلام نایب زاده در ادامه گفت: باتوجه‌به قطعی گاز و بهای سنگین آن که بر عهده مسجد است، اداره گاز در اختصاص اشتراک واحدهای تجاری مسجد نیز ممانعت کرده و تسویه تمام بدهی‌های مسجد را مطالبه کرده است.

به گزارش تسنیم اصلاحیه فراز اول از ماه 21 الحاقی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، فضاهای اصلی مساجد، حسینیه‌ها، موسسات قرآنی،‌ دارالقرآن‌ها،‌ حوزه‌های علمیه، گلزارهای شهدا، امامزاده‌ها، خانه‌های عالم روستاها و اماکن مذهبی اقلیت‌های دینی مصرح در قانون اساسی از پرداخت هزینه مصارف ماهانه آب، برق و گاز معاف می‌باشند. این حکم شامل اماکن تجاری وابسته به آنها نیست.

وعده تحویل 3500 واحدمسکن مهر پردیس تا خرداد

امام‌ جماعت مسجد المهدی فاز 5 جنوبی در پایان با تاکید بر اینکه با قطع گاز مسجد به طور کامل تعطیل شد، خاطرنشان کرد: گاز برای مصارف مسجد جزو نیازهای اساسی و ضروری است و در حال حاضر هیچ مسئولی جوابگو نیست و ما هم قادر به پرداخت قبض 30 میلیون تومانی نیستیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم