Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دیدار تیم‌های شهرخودرو و نساجی از ساعت 15 در ورزشگاه ثامن برگزار شد.

* پیش از شروع بازی دروازه بان نساجی لباس سبز رنگ بر تن داشت که به دلیل تشابه رنگی با لباس دروازه بان شهرخودرو، با تذکر کمک داور اول مجبور شد لباس خود را عوض کند و رنگ زرد بپوشد. به همین دلیل بازی با تاخیر ۹ دقیقه ای آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* هوای سرد مشهد باعث شده تا بازیکنان شهرخودرو با پتو روی نیمکت ذخیره‌ها قرار بگیرند.

* حسین حیدری و رحمان جعفری پیش از شروع بازی با ساکت الهامی خوش و بش کردند.

*در اواخر نیمه اول محمد رضا فلاحیان از شهرخودرو با کارت زرد داور مواجه شد.اکبر صادقی که سابقه بازی در شهرخودرو را هم دارد در اواخر نیمه اول با بازیکن پدیده جر و بحث کرد و حتی بعد از سوت پایان نیمه نیز این بحث و درگیری لفظی ادامه داشت اما وساطت برخی بازیکنان باعث شد مساله به پایان برسد.

دیدار دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نساجی و پدیده هفته بیست و سوم لیگ برتر اکبر صادقی تاخیر 9 دقیقه ای در شروع بازی نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز چهارشنبه رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نادر جعفری کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با قضاوت بیژن حیدری در این بازی اظهار داشت: حیدری یکی از داوران با سابقه فوتبال ایران است و در این دیدار هم کاملاً مسلط به بازی بود. بازیکنان هر دو تیم سعی بر عصبی کردن داور داشتند اما او توانست روی اعصاب خود مسلط باشد.

او ادامه داد: در صحنه اخراج امید عالیشاه، او به صورت برایان دابو ضربه وارد کرد و باید از زمین بازی اخراج می‌شد که داور تصمیم درستی گرفت.

جعفری در خصوص صحنه‌ای که عیسی آل کثیر در محوطه جریمه سپاهان نقش بر زمین شد، گفت: در تصاویر تلویزیونی خطایی از سوی بازیکن سپاهان رخ نداد اما باید تصاویر بهتری را مشاهد کرد تا در رابطه با آن نظر داد.

کد خبر 6094708

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم