Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در پلدختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نمازجمعه اظهار کرد: وعده‌ی طلایی وزیر ورزش و جوانان پلدختر تا امروز که ۲ روز مانده به پایان سال عملی نشده و ورزشگاه شهید سرمالیان این شهر همچنان مشکلات زیادی دارد.

 وی افزود: زمین چمن این ورزشگاه ۲ سال پیش به صورت کار غیرکارشناسی در پساسیل ترمیم و بازسازی شده، اما اکنون قابل استفاده نیست و علی رغم صرف هزینه نیاز به بازسازی مجدد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پلدختر گفت: زمین چمن مصنوعی که هم اکنون پیمانکار آن مشخص شده و در حاشیه زمین چمن طبیعی در حال آماده شدن و فعالیت است به دلیل گنجایش کم به درد جوانان پلدختر نمی‌خورد و بهتر است از ادامه این کار تجدید نظر شود.

وی افزود: سالن های ورزشی ورزشگاه شهرستان پلدختر همچنان مشکل دارند و در مجموع در این ورزشگاه مشکلات متعددی وجود دارد که نیاز به پیگیری و رسیدگی دارد.

حجت الاسلام موسوی یادآورشد: استخر شنای شهر پلدختر که در سیل فروردین ماه سال ۹۸ دچار خسارت شد، با گذشت سه سال همچنان آب آن خشک، غیر قابل استفاده و تعطیل است.

وی افزود: تحقق وعده‌ها و رفع مشکلات ورزشگاه شهید سرمالیان پلدختر در سال ۱۴۰۱ مطالبه اصلی جوانان پلدختر است.

امام جمعه پلدختر با تبریک و گرامی داشت فرا رسیدن نیمه شعبان میلاد امام زمان (عج)، به اصابت موشک نقطه زن سپاه پاسداران به یکی از پایگاه های مرکز شرارت رژیم غاصب صهیونیستی در اربیل عراق اشاره کرد و گفت: این اقدام انقلابی فرزندان ولایت پیام هایی برای دنیا در پی داشت.

وی افزود: اقدام انقلابی سپاه پاسداران نشان داد که قدرت موشکی ایران بزرگترین خطر نظامی برای آمریکا و اسرائیل است و پیام دوم آن رابطه جمهوری اسلامی در منطقه بیشتر با مردم و ملت‌هااست نه حکام سرسپرده کشورهای حوزه خلیج فارس که چهره اسلام را دردنیا مخدوش کردند.

حجت الاسلام موسوی یادآورشد: شلیک موشک از ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد به معنای انتقام از عاملان و آمران جنایت  در فرودگاه بغداد است که منجر به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شد.

برچسب‌ها ویدئو سلفی پلدختر وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویدئو سلفی پلدختر وزارت ورزش و جوانان ویدئو سلفی پلدختر وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است

امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: سنندج مرکز دین و عرفان و شهر مسجد و مناره و زادگاه بابا مردوخ‌ها، اردلانی‌ها و در مجموع جوانمردان و شیرزنانی است که نام پر آوازه آنها همواره بر تارک تاریخ درخشیده است.

امام جمعه اهل سنت سنندج با تبریک هفته کار و کارگر، تصریح کرد: کارگران تلاشگران به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید هستند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه پیامبر مکرم اسلام در مورد کارگران می‌فرمایند، قبل از خشک شدن عرق کارگران حق و حقوق‌شان را پرداخت کنید، افزود: توجه پیامبر مکرم اسلام به افرادی که نقش مهمی در به حرکت درآوردن چرخ‌های توسعه و تولید دارند نگاه از جایگاه ویژه آنان دارد.

وی تصریح کرد: امنیت کشور، امنیت مردم، اجرای عدالت، رسیدگی به مشکلات، ایجاد اشتغال برای جوانان از مسائل بسیار مهمی است که خوشبختانه در کشور ما توجه خاصی به آن صورت می‌گیرد.

وی افزود: دولت سیزدهم به بهترین شیوه توان خود را در مسیر رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان گذاشته و خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه هستیم.

وی بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در شعار امسال از عبارت «جهش تولید با مشارکت مردم» استفاده کردند.

امام جمعه سنندج در ادامه به وضعیت مردم فلسطین و غره هم گریزی زد و گفت: از یک سو شهادت بی‌شمار مسلمان و زخمی شدن تعداد زیادی زن، مرد و کودک در فلسطین اشغالی یک درد بزرگ است و بی‌تفاوتی سران و ممالک اسلامی و مجامع بین‌الملل درد بزرگتر است.

وی تصریح کرد: سکوت مجامع بین‌المللی در برابر این ظلم عظیمی که به مردم مسلمان و بی‌گناه غزه صورت می‌گیرد جای سوال دارد باید به حال آینده بشریت گریست.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال