Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس مجموعه استودیوهای حضرت صاحب‌الزمان (عج) به عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین استودیوهای رادیو، تلویزیونی اعتاب مقدسه با هدف تولید برنامه‌های مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی و پخش این برنامه‌ها در شبکه‌های مختلف داخلی و برون‌مرزی در حرم امام رضا (ع) افتتاح شد.

امکان تولید و پخش همزمان سه برنامه ۲۴ ساعته

توسعه بسترهای برقراری ارتباط زنده با حرم مطهر رضوی از اقصی نقاط ایران و جهان، یکی از اهداف مهم تجهیز و افتتاح این استودیوها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این استودیوها با استفاده از امکانات و تجهیزاتی که به همت آستان قدس رضوی تأمین شده، امکان تولید و پخش همزمان سه برنامه ۲۴ ساعته فراهم شده است.

تقویت توان فنی و تجهیزاتی برای تولیدکنندگان محتوای رسانه‌ای

در این برنامه محمد مهدی خیرجو رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در آئین افتتاحیه این استودیو که با حضور مهمانانی از جمله مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک سیما و حجت‌الاسلام‌ قرائتی برگزار شد اظهار کرد: این استودیو به نام حضرت صاحب‌الزمان (عج) نام گرفته است تا پیام اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را از حرم علی بن موسی الرضا(ع) به جای جای جهان منتقل کند.

خیرجو تصریح کرد: تا به امروز دوستان و همکاران رسانه‌ای ما در کشور با وجود امکانات محدود، برنامه‌های متعددی را از حرم مطهر رضوی تولید و برای مشتاقان و ارادتمندان اهل بیت‌(ع) در جهان پخش می‌کردند که خروجی آن تشرف تعداد قابل توجهی به دین اسلام بوده است.

وی ادامه داد: با این حال، توسعه امکانات و تجهیزات این حوزه یک نیاز ضروری بود و از همین رو، استودیویی با تجهیزات و امکانات لازم طی مدت زمانی کوتاه تجهیز و راه‌اندازی شد تا دوستان ما در این حوزه با قوت بیشتری به تولید برنامه‌های متنوع و فاخر از حرم مطهر رضوی بپزدازند. 

رونمایی از نرم افزار همراه حرم مطهر رضوی

صبح امروز همچنین از نرم افزار همراه حرم مطهر رضوی که به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی طراحی شده است، رونمایی شد.

زیارت مجازی، راهنمایی کامل درباره اماکن متبرکه، مسیریابی آنلاین و آفلاین در حرم مطهر رضوی، اطلاع دقیق از برنامه‌های حرم، پاسخگویی به سوالات اعتقادی و شرعی، امکان ثبت درخواست غذای مهمانسرای حضرت رضا(ع)، استفاده از سایر خدمات رفاهی و فرهنگی از جمله شرکت در مسابقات و دریافت هدایای معنوی، و راهنمایی درباره هر آنچه زائران به آن نیاز دارند،  از قابلیت‌های این نرم‌افزار موبایلی است.

علاقه‌مندان به استفاده از این برنامه، می‌توانند به تارنمای app.razavi.ir مراجعه و نسخه موبایلی آن را دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: افتتاح حرم امام رضا افتتاح استودیوی حرم حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد

بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور و بزرگترین جکوزی ایران، در مشهد افتتاح شد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در مراسم افتتاح  نیروگاه خورشیدی سقفی کشور  اظهار داشت: این پروژه نماد مشارکت مردم در حل مسائل کشور از جمله مسئله کمبود برق و استفاده از حداقل امکانات است. مثلا پشت بام‌ها فضا‌هایی هستند که کمترین استفاده را از آن‌ها می‌کنیم و به نوعی جزو فضای بلا استفاده مجموعه‌ها محسوب می‌شوند، اما دوستان در مجموعه موج‌های آبی نشان دادند با برنامه ریزی و کار کارشناسی شده می‌توان از همین فضا هم بهترین استفاده‌های در آمدی را داشت.

 نظری ادامه داد : باتوجه به باارزش بودن پروژه و ویژگی‌های آن در چند جهت قابل بررسی است و این درحالی است که اولین مورد بحث فشردگی زمان است و این اتفاق بزرگ و ویژه تنها در 45 روز انجام شده که انصافا قابل تقدیر است. دومین مورد، اما از لحاظ محصولی است که در این پروسه تولید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های این مدلی به کاهش هزینه‌ها و کم کردن بار مصرفی در مدار‌ها کمک شایانی می‌کند.

استاندار خراسان رضوی با اعلام آمادگی که در سطح استان افرادی که برنامه‌های این‌چنینی داشته باشند را حمایت و همراهی می‌کنیم ، اظهارکرد : زمینه‌های لازم برای اجرای این چنین پروژه‌هایی را فراهم خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ این پروژه که با هزینه 500 میلیارد ریال در فاصله تنها 45 روز ساخته شده توانایی تولید 1.2 مگاوات برق را دارد و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار شد با اجرای فاز دوم این پروژه، امکان تولید 2 مگاوات برق توسط این مجموعه فراهم شود.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود