Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران از آماده باش کامل نیروهای این یگان در امر حفاظت از اراضی ملی از بیست و ششم اسفند ماه سال جاری تا پایان چهاردهم فروردین ماه سال جدید خبر داد.

 

 

سرهنگ احمد ناصری نیکو با اعلام این خبر افزود: به منظور جلوگیری و پیشگیری از هرگونه تخلف، تصرف احتمالی و ساخت و سازهای غیرقانونی در عرصه‌های منابع طبیعی استان تهران، اکیپ‌های ویژه گشت و مراقبت با تمام امکانات و تجهیزات و به صورت شبانه روزی به حفاظت از عرصه‌های ملی در سطح استان خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه اضافه کرد: برای اطفای آتش سوزی‌های احتمالی نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است که در صورت بروز هرگونه آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع استان در اسرع وقت نسبت به اطفاء و جلوگیری از گسترش خسارت های احتمالی اقدام شود.
ناصری نیکو با تاکید بر این که طبیعت و منابع طبیعی به عنوان ودیعه و امانت الهی در اختیار ما انسان‌ها قرار گرفته است اظهار داشت: با توجه به اهمیت و ارزش‌های زیادی که برای منابع طبیعی وجود دارد لازم است تمامی اقشار مختلف مردم در حالی که به طبیعت می‌روند ضمن استفاده صحیح از این مواهب الهی ، نکات ایمنی را نیز رعایت کرده و مراقب این سرمایه‌های خدادادی باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران از عموم مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه آتش سوزی، تخریب، تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز در عرصه‌های ملی استان مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ و سامانه ۱۳۹ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع  دهند.

برچسب ها: اطفای حریق

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اطفای حریق منابع طبیعی استان تهران یگان حفاظت منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۶ هکتار از اراضی ملی استان اردبیل رفع تصرف شد

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در سال گذشته ۱۱۶ هکتار از اراضی دولتی به ارزش ۲۱۵۵ میلیارد تومان در سطح استان اردبیل رفع تصرف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، مهدی نوظهور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل در برخورد قانونی با متخلفین و متعرضین به حریم زمین‌های دولتی و خلع ید این افراد قاطعانه عمل می‌کند.

وی از اجرای ۲۴۵۰ مرحله گشت یگان حفاظت از اراضی خبرداد و افزود: همچنین درسال گذشته ۸۳ مورد رفع تعرض از ۳۰ هکتار زمین به ارزش ۱,۲۶۶ میلیارد تومان انجام شده است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل به اقدامات انجام گرفته اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۸۱ پرونده در محاکم دادگستری تشکیل و با اجرای ۵۱ حکم قضائی ۸۶ هکتار زمین دولتی به ارزش ۸۸۹ میلیارد تومان رفع تصرف شد.

نوظهور ادامه داد: مردم عزیز می‌توانند گزارش تخلفات مربوط به زمین خواری، ساخت و سازها و تصرفات غیرقانونی در زمین‌های دولتی را از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به کارشناسان یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اطلاع دهند.

کد خبر 751527

دیگر خبرها

  • استفاده از فلزیاب جرم است؟
  • چرا شهرداری تهران درختان پارک جنگلی سرخه حصار را قطع کرد؟
  • ۱۱۶ هکتار از اراضی ملی استان اردبیل رفع تصرف شد
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • حفاظت و حراست از اراضی ملی اولویت دستگاه‌های متولی باشد
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در شهرستان آمل
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!