Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@19:33:14 GMT

گل‌محمدی: من باشم نمی گذارند پرسپولیس قهرمان شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۱۱۸۷

گل‌محمدی: من باشم نمی گذارند پرسپولیس قهرمان شود

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، هواداران پرسپولیس و استقلال روز گذشته شاهد تساوی تیم های محبوب خود در دربی پایتخت بودند. سرخ ها در نیمه اول توانستند اولین گل بازی را توسط فرشاد فرجی به ثمر برسانند.  از طرفی استقلال در دقیقه ۸۰ موفق شده توسط رودی ژستد طلسم دروازه پرسپولیس را بشکند و به گل اول خود برسد. اما به ثمر رسیدن گل استقلال صحنه های عجیبی را از سوی سرمربی پرسپولیس ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند دقیقه قبل از به ثمر رسیدن گل استقلال یکی از بازیکنان پرسپولیس به دلیل مصدومیت با برانکارد به بیرون زمین هدایت شد.

نکته عجیب؛ سهل انگاری سرپرست پرسپولیس!

زمانی که بازیکن مصدوم پرسپولیس خارج از زمین بود یحیی گل محمدی قصد داشت که تعویض انجام دهد. اما زمانی که ویدیو های مربوط به زمان تعویض های گل‌محمدی دیده شد مشخص شد که هیچ تابلوی تعویض و یا پرچمی از سوی کمک داور چهارم بالا نرفته است.  در واقع این موضوع نشان می دهد که سرپرست پرسپولیس لیست بازیکنان تعویضی را دیرتر به داور چهارم و ناظر بازی تحویل داده بود.

حمله شدید گل‌محمدی به داور!

پس از به ثمر رسیدن گل استقلال در حالی که پرسپولیس ۱۰ نفر بود، یحیی گل محمدی به شدت عصبانی شد و با حمله شدید به طرف داور مسابقه هجوم برد.

علاوه بر این ها همان طور که در تصاویر تلویزیونی مشخص است  یحیی گل محمدی علاوه بر هول دادن داور نیز به وی فحاشی کرده است. موضوعی که رسانه ها امروز به آن پرداختند و اعلام کردند که سید علی قصد دارد بابت فحاشی گل محمدی از وی شکایت کند.

گل‌محمدی واقعا برای برد آمده بود؟

پرسپولیس در حالی روز گذشته به مصاف استقلال می رفت که می دانست در مقابل بهترین خط دفاعی لیگ برتر قرار می گیرد. اما برخلاف آنچه که تصور می شد که پرسپولیس هجومی تر بازی را شروع کند این اتفاق نیافتاد. عده‌ای از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی معتقد بودند که اگر گل محمدی واقعاً می‌خواست که بازی را برنده باشد می توانست از ابتدا عبدی را در ترکیب قرار دهد تا خط دفاعی استقلال را آزار دهد.  اما این اتفاق نیفتاد و عبدی زمانی به بازی آمد که نتوانست کاری از پیش ببرد.

بلافاصله پس از بازی، خداحافظ!
 هنوز زمان زیادی از پایان بازی استقلال و پرسپولیس نگذشته بود که سرمربی پرسپولیس با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامی خود از هواداران این تیم خداحافظی کرد.  این موضوع در حالی اتفاق افتاد که پرسپولیس همچنان در رده دوم جدول می‌باشد اما به نظر می‌رسد که حواشی و فشارهای دربی روی سرمربی پرسپولیس اثر زیادی گذاشته است.

بازیکنان حامی سرمربی

پس از اعلام سرمربی پرسپولیس مبنی بر استعفا، اولین بازیکنی که به حمایت از وی پرداخت رامین رضاییان بود. به همین ترتیب چند بازیکن به پرسپولیس از سرمربی خود حمایت کردند و همین موضوع موجی را راه انداخت که برخی هواداران پرسپولیس در فضای مجازی نیز از یحیی گل محمدی حمایت کردند.

طرح یک گزینه، علی دایی روی نیمکت پرسپولیس!

بلافاصله پس از انتشار استوری از سوی یحیی گل محمدی،  شایعه ای مبنی بر حضور علی دایی به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس منتشر شد.  پس از پیگیری‌های خبرنگار ایسکانیوز مشخص شد که این موضوع صحت چندانی ندارد. به نظر می رسد به دلیل اینکه مدیرعامل سرخ ها رابطه دوستانه‌ای با علی دایی دارد گمانه‌زنی‌ها کرد این بوده است که بلافاصله پس از استعفای یحیی گل محمدی علی دایی را جانشین وی کند.

درویش اعلام کرد: یحیی جایی نمی رود!

امروز رضا درویش در مصاحبه خود اعلام کرد که یحیی گل محمدی تا پایان فصل سرمربی پرسپولیس باقی خواهد ماند و مدیران پرسپولیس از وی حمایت می کنند.

صحبت از یک موضوع همیشگی: نمی گذارند با من قهرمان شوند!

 یحیی گل محمدی در مورد استعفای خود اینگونه توضیح داد که به نظر می‌رسد که دوست ندارند پرسپولیس با من به قهرمانی جدیدی برسد و بار دیگر قهرمان شود! این اظهارات عجیب در حالی از سوی سرمربی پرسپولیس مطرح شد که باشگاه سرخ ها مشکل زیادی نداشته است و در نقل و انتقالات نیز توانسته است بازیکن جذب کند.

مهسا حسینی

هومن جعفری کد خبر: 1134081 برچسب‌ها فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران سرمربی پرسپولیس یحیی گل محمدی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند

از جمع قهرمان های گذشته مسابقات جام حذفی ایران، 4 تیم دیگر هم در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها خارج شدند.

به گزارش طرفداری، تیمهای پرسپولیس، ذوب آهن، سایپا و فجر شهید سپاسی قهرمانان ادوار گذشته مسابقات جام حذفی بودند که در این مرحله با شکست برابر تیمهای آلومینیوم، تراکتور، ملوان و گل گهر از دور رقابتهای جام حذفی کنار رفتند.

قبل از این هم تیمهای استقلال و فولاد و نساجی از جام حذفی خارج شده بودند و امروز تنها تیمهای سپاهان، تراکتور و ملوان تیمهایی هستند که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حضور دارند و سابقه قهرمانی در ادوار گذشته را دارند. سپاهان 4 بار، ملوان 3 بار و تراکتور 2 بار عنوان قهرمانی را در این مسابقات کسب کرده اند اما این بار تیمهای گل گهر سیرجان و مس رفسنجان هم در کنار تیمهایی مثل آلومینیوم اراک و هوادار از مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند.

استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدند تا برای اولین بار بعد از 19 سال، تیمهای استقلال و پرسپولیس در جمع 8 تیم برتر جام حذفی غایب باشند. در 19 سال اخیر 4 بار پرسپولیس و 3 بار استقلال عنوان قهرمانی در مسابقات جام حذفی را به دست آورده اند. قطعا بدون استقلال و پرسپولیس، مسابقات جام حذفی ایران جذابیت های زیادی را از دست خواهد داد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم