Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

آیت الله سیدکاظم نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های امروز نماز جمعه گرگان با اشاره به پاسخ موشکی سپاه پاسداران به شرارت‌های  اسرائیل علیه ایران گفت:اسرائیل شرارت‌های علیه ایران می‌کرد که لازم بود به این شرارت‌ها پاسخ داده شود.


آیت الله نورمفیدی افزود: سپاه پاسدران با شلیک دقیق ۱۰ موشک نقطه زن به پایگاه جاسوسی اسرائیل در منطقه مسکونی در عراق، توانمندی ایران در هدایت دقیق موشک‌های خود را به رخ جهانیان کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله نورمفیدی افزود: ایران امروز ایران چهل سال قبل نیست  و اگر چه زمان جنگ کشور‌های دیگر حتی به ما سیم خاردار نمی‌دادند، اما امروز به موشک‌های نقطه زن مجهز شده ایم و از نیرو‌های  ارتش و سپاه تشکر می‌کنیم.


امام جمعه گرگان با اشاره به دستور قران مبنی بر ترساندن دشمنان با تهیه سلاح گفت:  ایران اسلامی به موشک‌های نقطه زن  مجهز شده،   اما سلاح هسته‌ای  نداریم و به فتوای رهبر معظم انقلاب، داشتن بمب اتم حرام است.


امام جمعه گرگان با اشاره به جنایت عربستان سعودی در اعدام ۸۱ جوان از جمله ۴۱ جوان شیعه که تنها  حق خود را طلب می‌کردند و قصد براندازی هم نداشتند گفت: سکوت غرب در برخورد با این جنایت نشان دهنده استاندارد‌های دوگانه آنان در باره  ایران و عربستان دارد و اگر ایران  مجرمی را که در محکمه محکوم به اعدام شده اعدام کند فریادشان برای حمایت از حقوق بشر  بلند می‌شود.


آیت الله نورمفیدی  همچنین سفر اردغان رئیس جمهور ترکیه به اسرائیل را محوم کرد و افزود: اردوغان که در سال  ۲۰۱۱ اعتراف  کرد هرگز با اسرائیل  کنار هم نخواهیم  بود چگونه به  اسرائیل سفر کرده است.


خطیب جمعه گرگان گفت: اردوغان بداند که این خود کشی سیاسی است و خدا در کمین نشسته و سرنوشت او هم مانند سایر حامیان  ظالمان جهان خواهد بود.


نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به حضور با شکوه مردم گلستان در مراسم تشییع  پیکر آیت الله علوی گرگانی از آنان قدر دانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موشک نقطه زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به اسراییل + فیلم

 وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در برنامه فوتبال برتر گفت: دم بچه‌ها گرم که اسرائیلی‌هارا زدند.

بعد از این ماجرا تمام پروازها لغو شد و اگر دیرتر به تایلند می‌رفتیم حذف می‌شدیم. در نهایت باهماهنگی وزرا یک هواپیما آمد تا مارا به ترکیه ببرد. وقتی سوار هواپیما شدیم،گفتیم اگر اتفاقی هم افتاد برای کشورمان است و سرمان هم بالاست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از حمل بوستر موشک سپاه توسط ارتش اسرائیل
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به اسراییل + فیلم
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • ببینید | اولین تصاویر از مرحل آماده کردن موشک‌های سپاه برای حمله به اسرائیل؛ نوشته‌های خاص بر روی موشک‌ها
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی