Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، داوود سید عباسی در نشست خبری بعد از بازی با نساجی اظهار داشت: در نیمه اول بازی بیشتر درگیرانه بود  و چیزی که می‌خواستیم از آب در نیامد اما با تعویض‌هایی که کردیم روند بازی را به سود خودمان تغییر بدهیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و در 20 دقیقه آخر کلی فرصت داشتیم.

وی افزود: ما روی یک پنالتی گل خوردیم اما جای خوشحالی دارد که به بازی برگشتیم و 4-5 موقعیت بالای 90درصد داشتیم که یکی از آنها گل شد و در نهایت یک امتیاز نه به درد ما خورد و نه به درد نساجی خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته‌ها هر چه در چنته داریم، می‌گذاریم.

وی در خصوص داوری بازی گفت:  فکر می‌کنم نسبت به بازی قبلی داوری خیلی بهتر بود.

سرمربی شهرخودرو در خصوص اینکه بیانی مدعی شده نیمکت این تیم از ابتدای بازی جو عجیبی ایجاد کرده بود گفت: شاهرخ بیانی اسطوره خود من است، امروز هم به او گفتم همیشه برای من قابل احترام است ولی فکر می‌کنم شما هم با من هم عقیده باشید که اتفاقاتی که برای شهرخودرو رخ داد برای هیچ تیمی نیفتاده است. احترام بیانی و الهامی برای من واجب است ولی مدیریت کردن این داستان برای هر دو طرف باید باشد. اگر ما مقصر هستیم حریف هم باید سعه صدر داشته باشد. آنقدر بازی برای من حیاتی بود که سعی کردم حواسم به درون زمین باشد.

وی تاکید کرد: فکر می‌کنم اولین بار باشد که این اتفاقات بین نیمکت ما و یک تیم دیگر رخ داد. بیانی، الهامی و صداقت اساتید ما هستند. زمانی این عزیزان استاد من بودند ولی همه باید مدیریت کنیم. من همین الان که با شما صحبت می‌کنم هنوز در بازی هستم.نمی‌دانم شما هم متوجه شدید یا نه ولی هنوز آرامش پیدا نکردم. حالم مساعد نیست و خیلی فشار رویم است. وقتی برای ما نمانده است و همه بازی ها مهم است. از اینکه در موقعیت‌های حساس تصمیمات اشتباهی می‌گیریم خیلی ناراحت هستم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی نساجی و شهرخودرو هفته بیست و سوم لیگ برتر نه به درد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900361

دیگر خبرها

  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • خوردن چهارگل هیج جا خوب نیست و ناراحتم می‌کند
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم