Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت الاسلام والمسلمین حسین قبادی نماینده، ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی کشور در بازدیده از توزیع بازار میوه شب عید نهاوند گفت: از دیروز کارتوزیع ۷۰ هزار تن سیب و میوه در ۳۱ استان و ۴۵۰۰نقطه از کشور آغاز شده است.

او گفت: به صورت میانگین روزانه ۱۰۰۰تن میوه در نقاط مشخص شده برای تنظیم بازار توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده، ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی کشور ثبات در بازار یکی از اقدامات دولت آیت الله رئیسی است و بر اساس نیاز بازار میوه از انبار‌های سازمان تعاون روستایی خارج و با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قبادی گفت: البته در بعضی استان‌ها قیمت کمی متفاوت است و این بستگی به کیفیت میوه و مدیریت آن استان بستگی دارد.

او گفت: برای متضرر نشدن تولید کنندگان کار خرید سیب و پرتقال در هنگام برداشت محصول آغاز و در انبار و سردخانه‌های سازمان تعاون روستایی نگهداری شد.

نماینده، ولی فقیه در سازمان روستایی کشور گفت: با توجه به گرانی نهاده‌ها دامی تولید هر کیلو مرغ برای مرغداران ۱۵ هزار تومان هزینه دارد.

این مقام مسئول گفت: برای شکستن قیمت سیب زمینی در بازار و میادین میوه و تره بار ۱۰۰هزارتن سیب زمینی وارد بازار شد تا قیمت آن از ۱۰ هزار تومان بیشتر نشود.

او گفت فقط در انبار‌های همدان بیش از ۳۰۰هزارتن سیب زمینی آماده توزیع داریم تا بازار به ثبات برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میوه و تره بار تعاونی روستایی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟

روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش، در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با برنامه ریزی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب، دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • آغاز واردات میوه های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • آغاز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد