Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@08:49:58 GMT

مجتبی حسینی: هر چقدر تلاش کردیم بازی را ببریم، نشد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۱۴۰۱

حسینی می گوید وقتی موقعیت‌های‌تان را گل نمی‌کنید مقابل تیمی که خط جلوی خوبی دارد این اتفاق پیش می‌آید.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما برای اینکه سه امتیاز را بگیریم خلق موقعیت کردیم ولی در بحث تمام کردن و ضربه آخر مشکل داریم.

به گزارش طرفداری، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری تیمش پس از دیدار مقابل صنعت نفت اظهار داشت:

هر دو تیم آمده بودند که فوتبال خوبی بازی کنند و زورشان را زدند که سه امتیاز بازی را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای اینکه سه امتیاز را بگیریم خلق موقعیت کردیم ولی در بحث تمام کردن و ضربه آخر مشکل داریم. در یک ضد حمله نزدیک بودیم گل بخوریم. وقتی موقعیت‌های‌تان را گل نمی‌کنید مقابل تیمی که خط جلوی خوبی دارد این اتفاق پیش می‌آید.

وی افزود:

نفت تیم خوبی بود و تیمی نبود که برای ضد فوتبال آمده باشد و دنبال بازی فوتبال بود. امروز هر چقدر تلاش کردیم بازی را ببریم، نشد. باید از تلاش بازیکنانم تشکر کنم و امیدوارم در ادامه راه سخت‌مان امتیازهای بهتری را جمع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص نتیجه دربی گفت:

در مورد این بازی صحبت کنید و تمرکزی روی بازی دیگری ندارم.

اخبار داغ 

پشت پرده اعتراض یحیی گل محمدی به داور دربی باشگاه استقلال: ما به این‌ ها نمی‌ بازیم آرسنال به دنبال خرید ادن هازارد؛ آرتتا به دنبال احیای ستاره بلژیکی؟ منچستریونایتد علاقه مند به توماس توخل؛ سرمربی آلمانی می خواهد در چلسی بماند 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. سقوط یا ماندنمان در لیگ به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند.

مجید رحیمی‌زاده، سرمربی سپاهان‌نوین در خصوص باخت تیمش برابر گیتی‌پسند، اظهار کرد: بازی سختی بود. گیتی‌پسند تیم خوبی است که امسال جایگاه خوبی دارد. نتیجه برای هر دو تیم به مهم بود که سقوط یا صعود کنند.

وی افزود: تنها یک نیمه خوب بازی کردیم و در نیمه دوم واقعا خوب نبودیم‌. تعداد ۲ دقیقه‌هایمان زیاد شد که باید فیلم را بازبینی کنیم و علت را بفهمیم.

سرمربی سپاهان نوین تصریح کرد: نیم فصل دوم و در جایی که روند تیممان خوب بود، بدشانسی آوردیم و مصدوم دادیم. از طرفی امروز کارت قرمز هم زیاد داشتیم که محدودیت در بازیکن ایجاد کرد.

رحیمی‌زاده در پایان درباره جایگاه تیمش و احتمال سقوطشان، یادآور شد: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!