Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: آنقدر بازی برای من حیاتی بود که سعی کردم حواسم به درون زمین باشد.

خبرگزاری میزان - سید داود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*در نیمه اول بازی بیشتر درگیرانه بود و چیزی که می‌خواستیم از آب در نیامد، اما با تعویض‌هایی که کردیم روند بازی را به سود خودمان تغییر بدهیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و در ۲۰ دقیقه آخر کلی فرصت داشتیم.

*روی یک پنالتی گل خوردیم، اما جای خوشحالی دارد که به بازی برگشتیم و ۴-۵ موقعیت بالای ۹۰ درصد داشتیم که یکی از آن‌ها گل شد و در نهایت یک امتیاز نه به درد ما خورد و نه به درد نساجی خورد. در این هفته‌ها هر چه در چنته داریم، می‌گذاریم.

*فکر می‌کنم نسبت به بازی قبلی داوری خیلی بهتر بود.

*شاهرخ بیانی اسطوره خود من است، امروز هم به او گفتم همیشه برای من قابل احترام است، ولی فکر می‌کنم شما هم با من هم عقیده باشید که اتفاقاتی که برای شهرخودرو رخ داد برای هیچ تیمی نیفتاده است. احترام بیانی و الهامی برای من واجب است، ولی مدیریت کردن این داستان برای هر دو طرف باید باشد. اگر ما مقصر هستیم حریف هم باید سعه صدر داشته باشد. آنقدر بازی برای من حیاتی بود که سعی کردم حواسم به درون زمین باشد.

*فکر می‌کنم اولین بار باشد که این اتفاقات بین نیمکت ما و یک تیم دیگر رخ داد. بیانی، الهامی و صداقت اساتید ما هستند. زمانی این عزیزان استاد من بودند، ولی همه باید مدیریت کنیم. من همین الان که با شما صحبت می‌کنم هنوز در بازی هستم. نمی‌دانم شما هم متوجه شدید یا نه، ولی هنوز آرامش پیدا نکردم. حالم مساعد نیست و خیلی فشار رویم است. وقتی برای ما نمانده است و همه بازی‌ها مهم است. از اینکه در موقعیت‌های حساس تصمیمات اشتباهی می‌گیریم خیلی ناراحت هستم.

بیشتر بخوانید: تغییر زمان سه مسابقه از هفته‌های ۲۳ و ۲۴ لیگ برتر

انتهای پیام/

 

برچسب ها: سیدعباسی شهرخودرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهر خودرو سیدعباسی شهرخودرو برای من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر در استادیوم پرنس محمد بن فهد به مصاف میزبان خود الخلیج رفت که این بازی با تک گل لاپورت به سود یاران رونالدو به پایان رسید.

در این مسابقه، تیم میزبان توانست خیلی زود و در دقیقه پنج به گل برسد. روی یک پاس در عمق، محمد شریف با داوید اوسپینا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او با عبور از گلر النصر وارد دروازه شد که به دلیل حضور این بازیکن در شرایط آفساید، گل او مردود اعلام شد.

ویدئو: 331241

دقایقی بعد نوبت به رونالدو بود تا یک گل مردود به ثمر برساند. او روی یک پاس در عمق با سنگربان الخلیج تک به تک شد و توانست او را از سر راه بردارد و ضربه اش را به گل تبدیل کند ولی به دلیل حضور فوق ستاره پرتغالی در آفساید، این گل رد شد.

رونالدو در دقیقه 62 فرصت گلزنی داشت. پاس در عمق بروزوویچ در موقعیت تک به تک به کاپیتان النصر رسید که ضربه او با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

حملات النصر بالاخره در دقیقه 68 به بار نشست. این تیم صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال بروزوویچ به روی دروازه با ضربه سر آیمریک لاپورت وارد دروازه شد تا زردپوشان شهر ریاض به گل نخست بازی دست پیدا کنند.

در نهایت حملات دو تیم به گل ختم نشد تا النصر بتواند در یک دیدار سخت خارج از خانه با یک گل برنده از زمین خارج شده و با یک بازی بیشتر، فاصله اش با الهلال را به عدد 9 برساند.

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد