Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@11:38:39 GMT

ساختار سازمان ملل نیازمند اصلاح است

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۱۶۳۸

ساختار سازمان ملل نیازمند اصلاح است

به گزارش ایلنا به نقل از راشا تودی، «مولود چاووش‌اوغلو»، وزیر خارجه ترکیه گفت که وضعیت در اوکراین نشان داده ساختار سازمان ملل نیازمند اصلاح است. 

وی پس از دیدار با همتای ژآپنی خود در نشستی خبری گفت: «با وزیر خارجه ژاپن درباره تحولات اوکراین حرف زدیم. وضعیت این کشور بار دیگر نشان داد که ساختار سازمان ملل نیازمند اصلاح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این البته نخستین‌باری نیست که ترکیه از سازوکار سازمان ملل انتقاد می‌کند. پیشتر نیز «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهوری ترکیه در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به ضرورت این تغییرات اشاره کرده بود. 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان ملل اوکراین مولود چاووش اوغلو سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این حیاط خلوت چه کنیم؟!

یک فصل دیگر سرما هم تمام شد اما ورزشهای زمستانی در کشورمان همچنان مانند یک حیاط خلوت مانده و امیدی هم به اصلاح وضعیتش نیست.

سرویس ورزش مشرق- حالا که فصل سرمای دیگری را پشت سر گذاشته و وارد فصل گرمای کشور می شویم، یک مرور ساده نشان می دهد ورزش های زمستانی چگونه به یک محیط و حیاط خلوتی تبدیل شده و هیچ امیدی نیز به اصلاح آن وجود ندارد. فدراسیونی که می تواند در توسعه ورزش میان مردم در بخش های مختلف همگانی و قهرمانی نقش ویژه و راهبردی داشته باشد، اکنون کجای کار ایستاده و دقیقه چه ماموریتی را برعهده گرفته است؟

در این زمینه بیشتر بخوانید: کاش این بساط را جمع کنید! ما زیر بهمن مانده ایم؛ آقای رئیس! آقای بازنشسته! دل بکن ...

نیاز به بررسی چندانی نیست تا از وضعیت اسکی خبردار شویم. دهه هاست این ورزش به محیط انحصاری برخی قبایل و خانواده ها تبدیل شده و گذر زمان نیز نتوانسته مانع از تداوم این وضعیت شود. در دوره ریاست کنونی هم نه تنها اوضاع اصلاح نشده که چه بسا بدتر شده که البته، چه کسی است که نداند رئیس کنونی، نقش چندانی در اداره امور ندارد و از مسندی که در اختیار دارد، خرسند و راضی! آری اینگونه است که سال ها و فصل ها می گذرد و این ورزش همچنان گروگان مانده و خواهد ماند.

حالا که یک فصل دیگر نیز بی هیچ دستاورد و امیدی به اتمام رسید، بر وزیر ورزش و جوانان است که تدبیری جدی کند. به راستی، این فدراسیون، بود و نبودش چه تاثیری بر ورزش کشور دارد؟ نباید یک بار برای همیشه تکلیف این حیاط خلوت را روشن کرد؟

دیگر خبرها

  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • کنایه وزیر خارجه اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • کنایه وزیر خارجه رژیم اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • ترکیه: بی‌عدالتی علیه فلسطینی ها نتیجه نژادپرستی است