Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: دچار فقر تجهیزات در بخش نابینایان هستیم و نمی‌دانیم دوچرخه‌سوارهای این بخش کجاست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کمیته ملی پارالمپیک روز 24 اسفند ماه لیست کامل کمک‌های خود به 11 فدراسیون را منتشر و اعلام کرد که به فدراسیون دوچرخه‌سواری مبلغ 478 میلیون به صورت مستقیم و یک میلیارد و 245 میلیون تومان به صورت غیر مستقیم کمک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت این هزینه‌ها در حالی بود که بخش پاراساکلینگ در فدراسیون دوچرخه‌سواری به موفقیت خاصی نرسید، هر چند دبیر فدراسیون اعتقاد دارد اقدامات خوبی در این بخش صورت گرفته است

فرهنگ شادنیا دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: هزینه‌هایی که اعلام شده، مجموع هزینه‌هایی است که انجام شده که شامل اعزام به پارالمپیک، البسه، اردوها، تجهیزات و ... نیز می‌شود. در سالی که گذشت، مسابقات قهرمانی کشور و همچنین یک استعدادیابی خوب را برگزار کردیم و 4 اردو نیز در دو، سه ماه گذشته برای بخش پاراساکلینگ داشتیم که پیش از این انجام نشده بود.

وی ادامه داد: در این اردوها 12 رکابزن حضور داشتند که توانستند تمرینات خوبی را داشته باشند. همچنین در بخش بانوان استارت خوبی داشتیم و امیدواریم کارهای بهتری برای این بخش انجام دهیم.

شادنیا گفت: در موضوع تجهیزات به ویژه در بخش نابینایان دچار مشکلات بزرگی هستیم. در بخش معلولان از دوچرخه‌های افراد سالم نیز می‌توان کمک گرفت، اما در بخش نابینایان نیاز به دوچرخه‌های مخصوصی است. پیش از انتقال مسئولیت پاراساکلینگ  به فدراسیون دوچرخه‌سواری، دوچرخه‌های نابینایان در اختیار فدراسیون مربوطه بود، اما پس از این انتقال مسئولیت، دوچرخه‌ای به به ما داده نشد و در واقع نمی‌دانیم آنها کجا هستند. این در حالی است که نیاز مبرمی به این دوچرخه‌ها داریم.

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره آخرین شرایط تایید اساسنامه از سوی اتحادیه جهانی عنوان کرد: 2، 3 ماه قبل بود که گفتند باید منتظر پاسخ نهایی‌شان باشیم، اما هنوز هیچ خبری برای ما در این باره ارسال نشده و همچنان منتظر هستیم. کمیته ملی المپیک نیز پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام می‌دهد و امیدوارم هرچه سریع‌تر به نتیجه برسیم.

وی درباره اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا و مشکلاتی که پیرامون این اعزام وجود دارد، گفت: اعزام 20 نفر تقریباً 2 میلیارد هزینه داشت، آن هم در حالی که روی هم 5 میلیارد بودجه داریم. با توجه به طی شدن دوره سرپرستی، اسپانسرها تمایل زیادی به همکاری ندارند، این در حالی است که سرپرست فدراسیون تلاش زیادی می‌کند، اما قطعاً ثبات مدیریت نقش مهمی در این باره دارد. امیدوارم پس از تایید اساسنامه از سوی UCI و انجام مراحل مورد نظر در داخل کشور، سایر برنامه‌ها اجرا شده و در نهایت انتخابات در سریعترین زمان ممکن برگزار شود تا به ثبات مدیریتی برسیم.

شادنیا پیرامون بدهی به شرکت سازنده ساختمان نیمه کاره فدراسیون گفت: این شرکت بابت کارهایی که انجام داده بود، مبلغ 1.8 میلیارد تومان طلب داشت که حالا این مبلغ به 2.2 میلیارد تومان رسیده و هر روز زیادتر می‌شود. در حال صحبت با مسئولان شرکت توسعه هستیم تا جلوی این اتفاقات را بگیریم و فدراسیون بیش از این متضرر نشود.

کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرد؛ پرداخت 78 میلیارد تومان به 11 فدراسیون+جدول

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوچرخه سواری دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری دبیر فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود

تین نیوز

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: مقرر شد یک دستگاه خودروی ون به منظور خدمت رسانی به نابینایان تجهیز شود که تا پایان خرداد ماه این امر انجام می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، عمار ایزدیار عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، با اشاره به برگزاری جلسه ای در خصوص مطالبات نابینایان و معلولان در دفتر شهردار کرج گفت: در این نشست مقرر شد یک دستگاه خودروی ون به منظور خدمت رسانی به این قشر تجهیز شود که تا پایان خرداد ماه این امر انجام می شود.

ایزدیار مجهز شدن تمام اتوبوس ها به رمپ را مطالبه دیگر نابینایان و معلولان عنوان و مطرح کرد: ۱۵۳ دستگاه خودروی جدیدی که تعدادی از آنها وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر شده و تعدادی دیگر نیز وارد خواهد شد و نیز اتوبوس های برقی مجهز به رمپ هستند.

وی عنوان کرد: مطالبه دیگر آنها این بود که سالن ورزشی پارک نابینایان واقع در حصارک بالا در اختیارشان قرار گیرد. در ابتدای تاسیس این پارک، سالن در اختیار نابینایان بود اما چون چندین سال از آن استفاده نشد و در یکی از مناطق محروم شهر قرار داشت در اختیار محله قرار گرفت اما اگر واقعاً بخواهند از آن استفاده کنند، سالن را در اختیارشان قرار خواهیم داد، مشروط بر اینکه چند سال بلااستفاده نماند.

مسعود محمدی، رییس شورای اسلامی شهر کرج نیز در ادامه با اشاره به اینکه انجمن نابینایان با هیات نابینایان متفاوت است، افزود: انجمن کار خیریه ای انجام می دهد و کمک حال نابینایان بوده و هیات پیگیر موضوعات ورزشی، توانبخشی و … است. روز گذشته در جلسه ای، رییس هیات نابینایان البرز پنج درخواست داشت که قول سه مورد را به آنها دادیم و دو مورد دیگر نیز باید با تصمیم اعضا و مصوبه شورا انجام شود.

آیین نامه اجرایی واگذاری آگهی و رپرتاژ به رسانه ها در حال بازنگری است

ایزدیار در بخش دیگری از سخنان خود توضیح داد: در سال گذشته بر اساس آیین نامه اجرایی واگذاری آگهی و رپرتاژ به رسانه ها مقرر شد تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲ شورای شهر و شهرداری در قالب حمایت های مالی پرداختی به خبرنگاران داشته باشند اما این آیین نامه از کیفیت و کارکرد لازم برخوردار نبود که بتواند تسری یابد و عدالت توزیعی بین خبرنگاران داشته باشد.

وی مطرح کرد: این آیین نامه در حال بازنگری است و به محض اتمام این امر در شهرداری به شورای شهر ارسال و در کمیسیون فرهنگی به صورت مجدد بررسی می شود و در صورت تایید آن می توانیم بر اساس چارچوب تبیین شده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رتبه بندی رسانه ها از خبرنگاران حمایت مالی داشته باشیم. تلاش می شود این موضوع تا پایان خرداد ماه به تایید برسد.

مجتبی حاجی قاسمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز در این رابطه گفت: بودجه ای با پنج یا ۶ ردیف برای روابط عمومی تصویب و منجر به پرداختی های خبرنگاران می شود. اینکه روابط عمومی شهرداری بخشی از کار خود را به درستی انجام نمی دهد، به ما بر نمی گردد. این یک مطالبه است که کمیسیون فرهنگی شورای شهر می تواند از روابط عمومی شهرداری داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه منکر صحنه های بدی که بر اثر بارندگی و آبگرفتگی در شهر ایجاد می شود نیستیم اما بحران ممکن است در همه جا رخ دهد، بیان کرد: شورای ششم در سال جاری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان و در سال گذشته ۲۸۰ میلیارد تومان بودجه را به بحث کلکتورها اختصاص داد که اتفاقی بی نظیر بود و موجب کاهش آبگرفتگی ها و اتفاقات ناگوار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود