Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مجید آزیز گفت: طرح مذکور از اوایل خردادماه و با ابلاغ شیوه نامه‌های اجرایی توانیر آغاز به‌کار نموده و در قالب آن حدود ۱۲۰۰ دستگاه کنتور سه فاز جریان مستقیم هوشمند تعویض شده است که این فرایند همچنان ادامه خواهد داشت. به طور کلی تا کنون بیش از ۲۰ هزار انواع کنتور هوشمند در شبکه توزیع برق شرکت طی سال‌های اخیر تا کنون نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: با بررسی به‌عمل آمده در فصول گرم امسال حدود ۷ درصد مشترکین خانگی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بیشتر از الگو، مصرف داشته‌اند. تا نیمه اسفندماه ۱۴۰۰ تعداد کنتور‌های هوشمند نصب شده در خراسان رضوی به ۲۰ هزار و ۳۳۵ کنتور رسید که توسط مدیریت‌های برق شهرستان‌ها نصب شده و در حال بهره برداری است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: پیش بینی می‌شود حدود ۲۰۰۰ کنتور سه فاز هوشمند تا پایان سال جاری در محدوده تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نصب شود. کنتور‌های مذکور با هزینه حدود ۴ میلیون تومان تهیه ولیکن در این فرآیند هزینه‌های سایر اقلام مصرفی مانند تابلوی هوایی و عملیات تعویض نیز وجود دارد.

آزیز گفت: نصب کنتور‌های هوشمند امکان پایش بار مشترکین و قرائت و کنترل بار ایشان را فراهم می‌کند و کنتور‌های هوشمند موجب محدود کردن مصرف بی رویه مشترکان پرمصرف می‌شود و قرائت آن از راه دور است. با این کنتور‌ها اطلاعات مصرف را می‌توانیم هر دو ساعت در اختیار مشترکان قرار دهیم.

او گفت: هدف‌گذاری توسط شرکت توانیر تدوین و ابلاغ می‌شود و حدود ۱۷۰ هزار اشتراک تک فاز و سه فاز در دستور کار خواهند بود. ضمنا نصب ۳۵۰۰ دستگاه تابلو دیماندی هوایی با قابلیت فرمان از راه دور به‌جای تابلو‌های دیماندی زمینی فعلی نیز در فرآیند کار است. اعداد فوق شامل مشترکین توزیع برق مشهد نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنتور هوشمند شبکه توزیع برق خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار به دلیل نقص فنی با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی،حسن جعفری اظهارداشت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار  به شماره 8759 قرار بود ساعت 21 و 35 دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر 500 دقیقه ای مواجه شد.

وی افزود: پذیرایی از مسافران در 2 نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و 55 دقیقه صبح امروز انجام شد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند