Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

سوزوکی موتور ژاپن ۱.۳ میلیارد دلار برای تولید خودروهای الکتریکی در هند سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رسانه‌های ژاپنی امروز شنبه گزارش دادند که شرکت خودروسازی سوزوکی موتور ژاپن قصد دارد حدود ۱۵۰ میلیارد ین (۱.۲۶ میلیارد دلار) برای تولید خودروهای الکتریکی در هند سرمایه گذاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن امروز شنبه به هند سفر می‌کند تا با نارندرا مودی همتای هندی خود دیدار کند. طبق گزارش روزنامه نیکی ژاپن، طرح سرمایه‌گذاری سوزوکی بخشی از اعلامیه کیشیدا در برنامه‌های سفر وی برای سرمایه‌گذاری ۵ تریلیون ین در پنج سال آینده در هند خواهد بود.

روزنامه نیکی بدون اشاره به منبع گزارش خود گفت: سوزوکی تصمیم گرفته است تا یک خط تولید خودروی الکتریکی جدید در هند را با هدف شروع عملیات در اوایل سال ۲۰۲۵ ایجاد کند اما سخنگوی سوزوکی موتور از تایید این گزارش‌ها اجتناب کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خودرو خودروسازی خودرو برقی سوزوکی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، پارس خودرو کاتالوگ جدید خودرو ال ۹۰ ایرانی را با نام P۹۰ منتشر کرد. به نظر می‌رسد تولید این خودرو در ماه های آینده از سوی این شرکت آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

موتور ME۱۶ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی است که قادر است حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را تولید کند. این موتور به گیربکس دستی ۵ سرعته متصل است.

فرمان برقی D-Type، غربیلک فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، رینگ آلومینیومی R۱۵، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و صندلی‌های قابل تنظیم دستی از جمله امکانات این خودروی ایرانی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229469 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • روایت ژنرال اسرائیلی از سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری برای بمباران تاسیسات اتمی!
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • میزان تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلو وات ساعت گذشت
  • تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلووات ساعت گذشت  
  • هدر رفت ۲۵ میلیون دلاری بنزین در سال
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • نبود سبد سوخت یکی از دلایل ناترازی بنزین
  • شتاب فراری برای عرضه مدل‌های جدید
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • (تصاویر) این خودروی چینی به جنگ تسلا می‌رود