Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: تمهیدات لازم برای برقراری امنیت در ایام نوروز از سوی نیروی انتظامی اندیشیده شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی کشور در سفر به استان ایلام  گفت: برای تعطیلات پایان سال تدارک و پیش‌بینی لازم صورت گرفته است الان که بنده در نقطه صفر مرزی هستم همکارانم از نقطه صفر مرزی با مراکز جمعیتی در مسیر‌ها و در همه توقفگاه و مراکز جمعیتی صددرصد حضور دارند و آمادگی اجرای ماموریت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و حرکت با سرعت مجاز از عوامل اصلی کاهش تصادفات جاده‌ای است.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی کشور با اشاره به رعایت مقررات قانونی و شرعی در تفرجگاه‌های عمومی توسط مردم، اضافه کرد: پلیس برخورد با هر نوع ناهنجاری اجتماعی را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به تعامل و همکاری خوب مردم، ادامه داد: خط قرمز پلیس هنجارشکنی بوده و بشدت با هنجارشکنان برخورد خواهد شد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی کشور ضمن تأکید بر رعایت حقوق عامه مردم، بیان کرد: پلیس هیچ‌گونه مماشاتی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ندارد.

وی به موضوع کاروان نور اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص نیز تمام تمهیدات لازم در مناطق جنگی و عملیاتی اندیشیده شده است و نظم و امنیت و خدمات دهی نیز صورت گرفته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: ملت ایران امروز در کوران بزرگ‌ترین تهاجمات فرهنگی و اعتقادی قرار دارد که این تهدیدات و تهاجمات روز به روز و با تنوع بیشتر در حال توسعه است و جامعه جوان و نوجوان ما را مورد هدف قرار می‌دهد.

وی گفت: اگر ملت و کشوری بخواهد در دنیای امروز در برابر تهدید‌ها و در برابر حوادث گوناگون با عزت و سربلندی اهدافش را دنبال کند؛ قطعاً بیش از آنکه نیاز به امکانات مادی داشته باشد، نیاز به یک بنیه قوی فرهنگی و معنوی دارد و آن حرکت راهیان نور است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی ایام نوروز جانشین معاون هماهنگ کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • معاون وزیر کشور: همه قوا در «طرح نور» حامی فراجا هستند