Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@16:58:26 GMT

مبلغ وام بازنشستگان در سال جدید چقدر شد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۲۱۷۳

مبلغ وام بازنشستگان در سال جدید چقدر شد؟

به گزارش اقتصادآنلاین، یکی از خدماتی که می تواند در شرایط سخت معیشتی به کمک بازنشستگان بیاید وام قرض الحسنه است که تامین اجتماعی، در کنار وام‌هایی که به شکل عمومی قابل پرداخت است و دولت هم تصمیمات خوبی برای آن درنظر گرفته است.

توسعه پرداخت وام‌های قرض الحسنه بازنشستگان را برای سال آینده  پیش بینی شده است و  بالغ بر ۴۰۰۰ میلیارد تومان منابع برای این منظور در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مبلغ وام به ازای هرنفر ۱۰ میلیون تومان خواهد بود. در سال جاری این مبلغ هفت میلیون تومان بود که برای سال آتی ۴۰ درصد رشد خواهد داشت.

برای مشاهده مشروح خبر مطلب «وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش یافت» را مطالعه کنید

اخبار مرتبط ۱۱:۱۴:۴۳ بازنشستگان منتظر وام ۵۰ میلیونی نباشند ۱۱:۱۴:۲۳ پرونده وام ۷ میلیون تومانی بازنشستگان بسته شد ۱۷:۱۱:۴۲ ماجرای وام ۵۰ میلیونی بازنشستگان ۱۳:۲۳:۰۳ کدام بازنشستگان وام ۵۰ میلیونی می‌گیرند؟ ۰۹:۱۶:۴۹ خبر خوب برای بازنشستگان؛ افزایش ۴٠ درصدی مبلغ وام فوری ۱۰:۳۸:۰۳ وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش یافت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو تامین اجتماعی وام بازنشستگی وام بازنشستگان وام قرض الحسنه وام فوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با اعلام بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت. 

بر اساس این گزارش، همچنین هر مشتری حقیقی مجاز است از تمامی حساب‌های خود در هر مؤسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه (حدنصاب) پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط