Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@18:54:48 GMT

تبلت لنوو بهتره یا ایسوس

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۲۱۷۴

تبلت لنوو بهتره یا ایسوس

انواع تبلت‌های لنوو؛ ویژگی‌ها و مزایا لنوو سری Lenovo Smart Tab لنوو سری Yoga انواع تبلت‌های ایسوس؛ ویژگی‌ها و مزایا تبلت‌های کروم‌بوک تبلت‌های سری Fonepad تبلت‌های سری Nexus تبلت‌های سری MeMO Pad مقایسه‌ی ویژگی‌های تبلت لنوو و ایسوس کیفیت طراحی و ساخت کارایی دستگاه‌ها قیمت و ارزش خرید تبلت لنوو بخریم یا تبلت ایسوس؟ معرفی بهترین فروشگاه آنلاین خرید محصولات لنوو و ایسوس

به گزارش اقتصاد آنلاین، با توجه به اینکه این دو محصول از نظر کیفیت و قیمت رقابت نزدیکی با هم دارند، تصمیم گرفتیم در مطلب پیش رو، به بررسی جزئی آنها بپردازیم و تبلت لنوو و ایسوس را از دیدگاه حرفه‌ای با هم مقایسه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس پیشنهاد می‌کنیم در ادامه‌ی این مطلب با ما همراه باشید.

انواع تبلت‌های لنوو؛ ویژگی‌ها و مزایا

تبلت‌های Lenovo، محصولاتی ساده، کارآمد و مناسب برای استفاده روزمره هستند. انواع تبلت لنوو به‌دلیل داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، علاوه بر استفاده روزمره، برای انجام برنامه‌های حرفه‌ای هم مناسب هستند. محصولات لنوو در سه سری زیر به بازار عرضه شده‌اند:

لنوو سری Tab

محصولات این سری، دارای پردازنده‌های قدرتمندQualcomm Snapdragon 450، جدیدترین سیستم عامل اندروید اوریو، نمایشگر بزرگ و شفاف و صدایی واضح هستند. تبلت‌های سری Tab برای استفاده روزمره، وبگردی، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و به‌عنوان تبلت دانش آموزی گزینه مناسبی هستند. این تبلت‌ها یک قفل کودک برای محافظت بیشتر دارند.

لنوو سری Lenovo Smart Tab

تبلت‌های هوشمند لنوو، ترکیبی از ویژگی‌های محصولات سری Tab و صفحه نمایشگر لپ‌تاپ‌های هوشمند هستند. این تبلت پردازنده‌ای قدرتمند، وزن سبک، حمل آسان و گرافیک خوبی دارد. اسمارت تب‌ها برای استفاده روزمره، بازی و انجام کارهای شخصی مناسب است.

لنوو سری Yoga

جدیدترین و خاص‌ترین عضو خانواده تبلت‌های لنوو، سری یوگا است. این تبلت‌ها دارای یک لولای چند حالته هستند که به کمک آنها، تبلت در چهار حالت مختلف باز می‌شود. تبلت‌های یوگا را می‌توانیم به شکل معمولی استفاده کنیم، به‌صورت زاویه دار روی میز بگذاریم، ایستاده قرار دهیم یا آویزان کنیم. محصولات سری یوگا، چیزی بین تبلت و لپ‌تاپ هستند. یعنی از نظر سخت افزاری از تبلت‌ها قدرتمندتر هستند، ولی از نظر کاربردی به لپ‌تاپ‌ها شباهت دارند.

 

انواع تبلت‌های ایسوس؛ ویژگی‌ها و مزایا

تبلت‌های ایسوس با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و زیبایی در طراحی، محصولات حرفه‌ای و کاربرپسندی را به بازار عرضه کرده‌اند. تبلت‌های ایسوس از نظر نرم افزاری دارای دو سیسم عامل ویندوزی و اندرویدی هستند و کیفیت آنها دقیقاً مانند لپ‌تاپ‌های ایسوس عالی است. این تبلت‌ها در انواع زیر به بازار جهانی ارائه شده‌اند:

تبلت‌های کروم‌بوک

این تبلت‌ها به‌طور اختصاصی برای بازی طراحی شده‌اند. پردازنده این تبلت‌ها از نوع Media Tek 8183 و پردازنده گرافیکی آنها از نوع Arm Mali-G72 MP3 است. با اتصال این تبلت‌ها به کیبورد، می‌توانیم از آنها به‌عنوان لپ‌تاپ هم استفاده کنیم. رم داخلی این دستگاه‌ها LPDDR 4X است و 128 حافظه‌ی داخلی دارند.

تبلت‌های سری Fonepad

این تبلت در سال 2012 وارد بازار شد. Fonepad تبلتی دو سیم‌کارته، با صفحه نمایشگر 7 اینچی است که از دو سیستم عامل ویندوز و اندروید بهره می‌برد. این تبلت در دوران خود، جزو محصولات پرفروش و موفق بازار بود.

تبلت‌های سری Nexus

این سری از تبلت‌های ایسوس، محصول مشترک ایسوس و گوگل هستند. سایز آنها 7 اینچ است، از نظر سخت افزاری فوق العاده قدرتمند هستند و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند. نکسوس‌ها برای انجام کارهای روزمره، بازی و وبگردی مناسب هستند.

تبلت‌های سری MeMO Pad

ممو پدها در سایز 7 و 10 اینچ تولید شده‌اند، سیستم عامل آنها اندروید است، وزن سبک و بدنه‌ی خوش دستی دارند. رنگ‌بندی محصولات سری مموپد، بسیار جذاب و متنوع است. تنها ایرادی که وجود دارد، عدم پشتیبانی آنها از سیم‌کارت است.

مقایسه‌ی ویژگی‌های تبلت لنوو و ایسوس

همان‌طور که در ابتدای مطلب گفتیم، محصولات این دو برند شباهت زیادی به هم دارند، ولی اگر بخواهیم آنها را به‌طور جزئی با هم مقایسه کنیم، باید به سراغ موضوع کیفیت طراحی و ساخت، کارایی و قیمت برویم.

کیفیت طراحی و ساخت

ایسوس و لنوو به یک اندازه نگران متمایز بودن طراحی تبلت‌های خود هستند. محصولات هر دو برند، از نظر رنگ بندی، زیبایی ظاهری و خوش دست بودن، نمره خوبی دریافت می‌کنند. بدنه‌ی همه تبلت‌ها از جنس پلاستیک فشرده است و وزن نسبتاً سبکی دارند. بنابراین نمی‌توان در این مورد تفاوت چندانی بین آنها قائل شد.

فقط برند ایسوس، از مواد درجه یک‌تری برای ساخت قطعات و بدنه دستگاه استفاده می‌کند، که در گذر زمان همچنان کیفیت خود را حفظ می‌کنند. تم طراحی لپ‌تاپ‌های لنوو، تقریباً مشابه و ساده است و زرق و برق یا پیچیدگی آنچنانی ندارد؛ لپ‌تاپ‌های ایسوس هم همین‌طور.

کارایی دستگاه‌ها

هر دو تبلت Lenovo و Asus عملکرد خوبی دارند و تقریباً در یک سطح قرار دارند. در واقع از نظر قدرت پردازنده، ابعاد نمایشگر و کیفیت سخت افزارها تفاوت قابل توجهی با هم ندارند. البته در مورد تبلت‌های سری یوگا لنوو، با توجه به اینکه هوشمند و دارای قابلیت‌های مشابه لپ‌تاپ‌های لمسی هستند، پردازنده آنها از نوع ARM (پردازنده‌های مبتنی بر معماری RISC و کم مصرف) است و مولتی تاچ هستند، کارایی بیشتری مورد انتظار است.

قیمت و ارزش خرید

محدوده قیمت تبلت‌های ایسوس و لنوو، به هم نزدیک است. ولی در هر دو برند، محصولات 7 اینچی قیمت پایین‌تری دارند. یعنی قیمت سری Tab Lenovo و سری Fonpad نسبت به محصولات سایر سری‌ها، پایین‌تر است.

تبلت لنوو بخریم یا تبلت ایسوس؟

با توجه به توضیحاتی که درباره محصولات هر دو برند دادیم، احتمالاً می‌پرسید، خُب، بالاخره کدام یک را بخریم؟ واقعیت این است که ما نمی‌توانیم اظهار نظر دقیقی بکنیم، چون سطح توقعات کاربران و بودجه آنها متفاوت است. ولی محصولات هر دو برند برای مصارف روزانه، دانش آموزی، وبگردی و حتی بازی مناسب هستند.

ولی اگر دوست دارید تبلت را فقط با هدف نصب بازی‌های سنگین خریداری کنید، توصیه می‌کنیم سراغ تبلت‌های لنوو نروید. چون کانفیگ این دستگاه‌ها بیشتر برای انجام امور عادی روزمره مناسب است. اما در مورد برند ایسوس، کروم‌بوک ایسوس تبلتی است که واقعاً برای بازی طراحی شده است و سرعت عملکرد بالایی دارد. البته چند نکته مهم دیگر هم وجود دارد:

اگر لپ‌تاپ ندارید، دور لپ‌تاپ‌های ویندوزی را خط بکشید. در بین محصولات لنوو، آیپدهای یوگا گزینه بهتری هستند. کانفیگ تبلت‌های ایسوس، نسبت به لنوو بهتر است. محصولات هر دو برند، جزو تبلت‌های ارزان قیمت بازار است. معرفی بهترین فروشگاه آنلاین خرید محصولات لنوو و ایسوس

امیدواریم توضیحاتی که در این مطلب ارائه کردیم، برای مقایسه و خرید این دو محصول به شما کمک کند و بتوانید تبلت مورد علاقه‌تان را خیلی زود پیدا کنید. فقط دقت کنید که برای خرید به هر فروشگاهی اعتماد نکنید، چون اخیراً محصولات تقلبی یا محصولاتی که قطعات داخلی آنها تعویض شده، وارد بازار شده‌اند.

پیشنهاد می‌کنیم برای خریدی مطمئن، به فروشگاه آنلاین پلازا دیجیتال مراجعه کنید. این فروشگاه، مجموعه متنوعی از جدیدترین تبلت‌های Asus و Lenovo است و محصولات خود را با تضمین اصالت کالا و کارت گارانتی تحویل می‌دهد.

این مطللب رپرتاژ آگهی می باشد وتوسط تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

اخبار مرتبط ۱۴:۴۹:۲۰ گران‌ترین تبلت‌های موجود در بازار کدام‌ است؟ ۰۸:۳۳:۴۳ جدیدترین تبلت‌های بازار چند؟ +قیمت ۰۸:۰۰:۲۰ پرفروش‌ترین تبلت‌های بازار چند؟ +قیمت ۰۸:۵۰:۱۱ پرفروشترین تبلت های ‌۴G چند؟ +قیمت ۰۸:۴۵:۰۰ پرفروش‌ترین تبلت های ۷ اینچ کدامند؟ + قیمت ۰۸:۱۵:۱۷ پرفروش ترین تبلت‌های سایز بزرگ چند؟ +قیمت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو تبلت ایسوس لنوو ویژگی ها و مزایا استفاده روزمره تبلت های ایسوس انواع تبلت تبلت های لنوو ترین تبلت محصولات لنوو لنوو و ایسوس تبلت های سری تبلت ها سیستم عامل لپ تاپ تبلت لنوو دستگاه ها لپ تاپ ها لنوو سری شده اند قیمت ۰۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در این مدت مبلغ یک هزار و ۱۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال محصولات چاپی غیر کتاب به کشور‌های آسیای میانه و افغانستان صادر شده است.   بی بی فاطمه حسینی کرمان افزود: در این بازه زمانی در حوزه محصولات چاپی غیر کتاب، مجوز چاپ و صادرات ۷۳۰ هزار کیلوگرم فرآورده‌های چاپی و بسته بندی شامل سلفون، لفاف، پاکت، لیبل، برچسب و پاکت آبمیوه و نیز ۷۸۶ هزار عدد کارتن خالی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۰ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • تقویت کننده موی مردانه
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • آغاز برداشت محصولات صیفی جات از مزارع مهران
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • پرینتر جدید لنوو با چه قیمتی عرضه شد؟