Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های دوم و هفتم بوندسلیگا به مصاف یکدیگر می‌روند

در چارچوب هفته بیست و هفتم بوندسلیگا، کلن فردا میزبان بروسیا دورتموند است. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات این بازی:

اطلاعات بازی کلن - بروسیا  دورتموند تاریخ برگزاری: یک‌شنبه، 29 اسفند 1400 (20 مارس 2022) ساعت برگزاری: 22:00 به وقت تهران مکان برگزاری: مونرسدافر اشتادیون، کلن هفته برگزاری: هفته 27 بوندسلیگا، فصل 22-2021 شرح وضعیت دو تیم  با وجود پیروزی مقابل بایر‌لورکوزن در بای آرنا، کلن این روز‌ها در بهترین فرم خود قرار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فاصله آن‌ها تا منطقه کسب سهمیه لیگ اروپا در حال حاضر پنج امتیاز است. با توجه به باخت 3 بر 0 هوفنهایم به هرتابرلین جان گرفته با فلیکس ماگات، شاگردان باومگارت در صورت به دست آوردن یک پیروزی شگفت انگیز دیگر می‌توانند این فاصله را به عدد دو برسانند. اگر آن‌ها در پایان فصل موفق به کسب سهمیه لیگ اروپا شوند، برای تیمی که فصل پیش در آستانه سقوط به بوندسلیگا 2 بود، این می‌تواند موفقیت بزرگی باشد. با این حال کار سختی را در پیش خواهند داشت. از غایبان مهم کلن برای بازی مقابل دورتموند می‌تواند به یوناس هکتور، شینلدر و فلوریان کاینتز اشاره کرد.
  با توجه به دو تساوی متوالی بایرن مونیخ و دو پیروزی متوالی بروسیا دورتموند، حال زنبور‌ها به فاصله چهار امتیازی باواریایی‌ها رسیدند. شرایط جدید به وجود آمده برای جدول و فاصله نسبتا کمی که بین دورتموند و بایرن وجود دارد، باعث شده دوباره تنور این رقابت گرم شود. با این حال دورتموند اگر عزم جدی در اینباره داشته باشد، باید تا درکلاسیکر و بازی رو در رو مقابل بایرن، تمامی مسابقات خود در بوندسلیگا را با پیروزی پشت سر بگذارد. ارلینگ هالند و جیووانی رینا که در بازی مقابل آرمینیا بیله فلد حدودا 30 دقیقه بازی کردند، احتمالا می‌توانند برای بازی فردا در ترکیب اصلی قرار بگیرند. این مطمئنا خبر خوبی برای هواداران دورتموند است. همچنین متس هوملس و رافائل گریرو نیز پس از ابتلا به کرونا، برای بازی فردا می‌توانند دورتموند را همراهی کنند. اما حضور مارکو رویس همچنان در هاله‌ای است. هر چند دورتموند نیز در هفته‌های اخیر با وجود پیروزی در بازی‌هایش، نمایش چندان قابل قبولی از خود ارائه نداده است اما اکنون فرصت خوبی برای آن‌ها در راستای پایان دادن سلطه بایرن مونیخ بر بوندسلیگا وجود دارد. زنبور‌ها کار سخت و چه بسا غیر ممکنی را پیش روی خود خواهند داشت، اما فوتبال بار‌ها ثابت کرده که باید منتظر شگفتی‌ها باشیم. ترکیب احتمالی دو تیم / هو‌اسکور

 

 غایبان دو تیم / هو‌اسکور

 

رویارویی‌های پیشین کلن و بروسیا دورتموند

 

جایگاه هر دو تیم در جدول بوندسلیگا رده تیم برد مساوی باخت گل زده کل خورده تفاضل امتیاز 2 بروسیا دورتموند 18 2 6 66 37 29 56 7 کلن 10 9 7 37 39 2- 39 نکات آماری بازی کلن - بروسیا دورتموند ارلینگ هالند در 16 بازی بوندسلیگایی خود، 16 گل به ثمر رسانده است. ارلینگ هالند در سه رویارویایی که با کلن، چهار گل به ثمر رسانده است. در 9 دیدار قبلی بین این دو باشگاه در زمین کلن، 36 گل به ثمر رسیده است. پیش‌بینی نتیجه بازی / هواسکور


کلن 0-2 بروسیا دورتموند 

اخبار داغ 

تیم منتخب هفته بیست و سوم لیگ از نگاه طرفداری گل باران در لیگ؛ رضا عنایتی، مرد اول پرگل ترین بازی تاریخ لیگ برتر پوچتینو: شب‌ها خواب راحتی ندارم؛ شکست مقابل رئال مادرید، ضربه سخت و غیرمنتظره‌ای بود درگیری زلاتان، توموری و منیان با بازیکنان کالیاری پس از توهین های نژاد پرستانه هواداران این تیم / فیلم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بروسیا دورتموند دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!

به گزارش ورزش سه، باشگاه بایر لورکوزن موفق شد در دیدار با اشتوتگارت از هفته سی و یکم بوندسلیگا از شکست فرار کند و با رسیدن به تساوی ۲-۲، برای چهل و ششمین بازی متوالی به روند شکست ناپذیری خود ادامه دهد.
رابرت اندریچ هافبک مرکزی و توانمند آلمان در دقیقه ۹۰+۶ روی ارسال هینکاپیه با پای چپ خود گل تساوی را وارد دروازه اشتوتگارت کرد و این تیم شکست ناپذیر در این فصل از مسابقات، ۲۱ گل بعد از دقیقه ۹۰ وارد دروازه رقبا کرده‌اند تا یک پیروزی لحظه آخر شیرین را تجربه کنند.

۱.ادام هلوژک 8-0 (اوتنسن - دی ای اف بی پوکال)، دقیقه 90
2.ازکیل پالاسیوس 2-2 (بایرن مونیخ - بوندسلیگا)، دقیقه ۹۰+۴
۳. امین عدلی 4-2 (سندهوسن - دی ای اف بی پوکال) دقیقه ۹۰+۱
۴.امین عدلی 5-2 (سندهوسن - دی ای اف بی پوکال) دقیقه ۹۰+۴
۵.ویکتور بونیفیس 1-0 (قره‌باغ - لیگ اروپا) دقیقه ۹۰+۴
۶.پاتریک شیک 3-1 (پادربورن - دی ای اف بی پوکال) دقیقه ۹۰
۷.ازکیل پالاسیوس 1-0 (اگزبورگ - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰+۴
۸.پیرو هینکاپیه ۳-۲ (لایپزیش - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰+۱
۹.جاناتان تاه ۳-۲ (اشتوتگارت - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰
۱۰.جرمی فریمپونگ ۳-۰ (بایرن مونیخ - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰+۵
۱۱.پاتریک شیک ۲-۲ (قره باغ - لیگ اروپا) دقیقه ۹۰+۲
۱۲.پاتریک شیک ۲-۲ (قره باغ - لیگ اروپا) دقیقه ۹۰+۳
۱۳. فلوریان ویرتز ۲-۰ (ولفسبورگ - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰
۱۴.پاتریک شیک ۳-۲ (قره باغ - لیگ اروپا) دقیقه ۹۰+۷ 
۱۵.رابرت اندریچ ۱-۱ (هوفنهایم - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰
۱۶.پاتریک شیک ۲-۱ (هوفنهایم - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰+۱
17.ویکتور بونیفیس ۲-۰ (وستهام - لیگ اروپا) دقیقه ۹۰+۱ 
۱۸.فلوریان ویرتز ۵-۰ (وردربرمن - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰
۱۹.جرمی فریمپونگ ۱-۱ (وستهام - لیگ اروپا) دقیقه ۹۰ 
۲۰.یوسیپ استانیشیچ ۱-۱ (دورتموند - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰+۷ 
۲۱.رابرت آندریچ ۲-۲ (اشتوتگارت - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰+۶

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!