Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:24:26 GMT

افتتاح و بهره‌برداری از کارخانه شیرخشک بروجرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۲۳۴۰

افتتاح و بهره‌برداری از کارخانه شیرخشک بروجرد

ایسنا/لرستان کارخانه شیرخشک بروجرد با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کارخانه شیرخشک بروجرد امروز ۲۹ اسفندماه با حضور حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس، معاون استاندار لرستان و جمعی از مسئولین افتتاح و بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: کارخانه شیرخشک از طرح‌های ارزشمند استان محسوب می‌شود و این قابلیت را دارد که به‌واسطه آن مراکز دامپروری بیشتری در سطح استان ایجاد و فرصت‌های شغلی خوبی فراهم شود.

وی تصریح کرد: این پروژه بعد از ۳۵ سال احیا شده که برای شهرستان بروجرد یک برند محسوب می‌شود و مرکز پالایش شیر ایران خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: با احیای این پروژه اشتغال مستقیم و فرصت‌های شغلی غیرمستقیم، رونق دامپروری در منطقه و در روستاهای بروجرد و اشترینان و شهرستان‌های هم‌جوار، زمینه‌سازی جهت احداث واحدهای جدید دام‌پروری در بروجرد و اشترینان ایجاد خواهد شد.

گودرزی ادامه داد: با بهره‌برداری کامل از پروژه شیرخشک، این کارخانه به یک مجموعه تولیدی تبدیل خواهد شد و می‌توان ۸۰۰ تن شیری که در لرستان و شهرهای همجوار تولید می‌شود را در بروجرد فرآوری کرد.

وی اضافه کرد: این پروژه در کنار دیگر ظرفیت‌های شهرستان بروجرد می‌تواند زمینه تحول در حوزه اشتغال و اقتصاد در شهرستان را فراهم کند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس بیان کرد: در فاز اول ۲۰۰ تن شیر به شیرخشک تبدیل می‌شود و در فازهای بعدی تا هزار تن پیش‌بینی شده و بزرگترین کارخانه شیرخشک خواهد شد.

گودرزی عنوان کرد: این پروژه علاوه بر فرصت ایجاد رونق تولید، ایجاد اشتغال خواهد داشت و یک حلقه از فعالیت‌های شستا خواهد شد که تولید شیر در مراکز دامپروری آن‌ها از طریق این مرکز فرآوری بشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها تعاون کار و رفاه اجتماعی بروجرد مجلس شورای اسلامی اشترینان حجت الله عبدالملکی لرستان عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس کارخانه شیرخشک بهره برداری خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان