Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@15:35:34 GMT

بازاریابی از نقاط ضعف صنایع دستی گلستان است

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۲۳۴۳

بازاریابی از نقاط ضعف صنایع دستی گلستان است

ایسنا/گلستان مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان گلستان ، گفت: بازاریابی از نقاط ضعف صنایع دستی گلستان است که نمایشگاه ها نقش بسزایی را در آن دارند.

محمد رضایی، پس از آیین افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در شهرستان رامیان، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امروزه موضوع صنایع خلاق در حوزه نوآوری در کشور ما یکی از جدی ترین مباحث مطرح می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع خلاق ۱۱ زیر گروه شامل صنایع دستی، گردشگری، معماری، تربیت بدنی، موسیقی و دیگر گروه ها فعال است، خاطر نشان کرد: قومیت های متعدد و متفاوت کشورمان، مهد هنرهای بسیار هستند که باید مدنظر قرار گیرند.

مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری گلستان با تأکید بر اینکه شهرستان رامیان نیز در گذشته به ابریشم بافی معروف بوده و لباس های محلی و صنایع دستی خاصی دارد، تصریح کرد: از نقاط ضعف حوزه صنایع دستی حوزه بازار و بازاریابی می باشد که نمایشگاه های این حوزه می تواند تأثیر بسزایی را در آن داشته باشد.

رضایی، در پایان با بیان اینکه صندوق پژوهش و فناوری استان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سرفصل ویژه ای برای حمایت از این حوزه نعریف کرده است، افزود: طی چند ماه اخیر، مذاکراتی را با شتاب دهنده هاوش مشهد داشته ایم و در مرحله عقد تفاهم نامه برای سرمایه گذاری مشترک در حوزه صنایع خلاق در استان گلستان هستیم که امیدواریم در آینده ای نزدیک محقق شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بازاریابی صنایع دستی صندوق پژوهش و فناوری گلستان صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ به گفته مدیر کل میراث فرهنگی اصفهان، فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان اصفهان با محوریت کارخانه عظیم و تاریخی ریسباف در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نمایشگاه ایران اکسپو به سرمایه‌گذاران خارجی معرفی شد.
امیر کرم‌زاده، مجموعه تاریخی کارخانه ریسباف را یکی از مهمترین و زیباترین بنا‌های صنعتی و تاریخی کشور معرفی کرد وافزود: مقرر است این کارخانه به موزه بزرگ اصفهان تبدیل شود.
نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ درتهران بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری به‌منظور نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازار‌های بین‌المللی است که در این دوره از نمایشگاه، غرفه اصفهان به معرفی توانمندی‌های صادراتی استان با رویکرد و ارائه زنجیره ارزش‌های راهبردی به‌ویژه در بخش گردشگری و صنایع دستی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری پرداخت.
دراین رویداد همچنین بیش از ۱۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری به‌ویژه ۱۲ طرح برتر گردشگری در غرفه اصفهان معرفی شد.
روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان اعلام کرد: تفاهم‌نامه‌های توسعه گردشگری با ۶ استان تهران، یزد، فارس، کرمان، قم و خراسان رضوی به‌منظور تعامل و همفکری بیشتر و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استان‌ها در این نمایشگاه منعقد شد.

دیگر خبرها

  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس