Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نیروهای اورژانس در ایام تعطیلات نوروز به مردم و مسافران خدمات ارائه خواهند کرد، اظهار کرد: ۴۰۰ نفر از نیروهای اورژانس چهارمحال و بختیاری در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

وی تصریح کرد: ۵۴ پایگاه اورژانس در شهرستان‌های ۱۰ گانه فعال هستند.

رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه عملیات‌های مراکز در تعطیلات نوروز افزایش می‌یابد، عنوان کرد: بیش از ۸۰ آمبولانس در استان وجود دارد که در عملیات‌ها از آن‌ها استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین رانندگی، گفت: بیشترین عملیات‌ها در تعطیلات نوروز حوادث جاده‌ای است.

وی به حوادث چهارشنبه آخر سال در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و افزود: امسال حوادث چهارشنبه سوری در استان کاهش ۵۰ درصدی داشته است.

رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فوتی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال در استان به ثبت نرسیده است، مطرح کرد: فقط چهار نفر از ناحیه دست، پا و چشم مصدوم شدند این در حالی است که سال گذشته هشت نفر در چهارشنبه سوری مصدوم شده بودند.

کد خبر 5450759

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس چهارمحال و بختیاری محمد حیدری سانحه تصادف مصدومیت آماده باش بوشهر حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه نوروز ویروس کرونا نیمه شعبان آیت الله علوی گرگانی سفرهای نوروزی گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه نوروز 1401 بارش برف چهارشنبه آخر سال اورژانس چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق