Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@06:59:15 GMT

توزیع ۱۰۰ هزار تن برنج تنظیم بازار

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۲۴۰۶

توزیع ۱۰۰ هزار تن برنج تنظیم بازار

مدیرکل هماهنگی بازرگانی دولتی گفت: بنابر برنامه ستاد تنظیم بازار از ابتدای اسفند ۱۰۰ هزار تن برنج خارجی با نرخ مصوب توزیع می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، حجت براتعلی گفت: همه ساله ستاد تنظیم بازار برای حفظ آرامش بازار در آستانه سال نو تمهیداتی برای عرضه اقلام اساسی به‌کار می‌گیرد که امسال به سبب آغاز ماه رمضان بلافاصله بعد از تعطیلات برنامه ویژه ای برای کالاهای اساسی از جمله شکر و برنج در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، از ابتدای اسفند توزیع ۱۰۰ هزار تن برنج و ۱۰۰ هزار تن شکر در قالب شبکه های منتخب فروشگاه های زنجیره ای، سازمان میادین و تعاونی های اداری و مصرف عملیاتی و اجرا کردیم‌.

براتعلی قیمت کنونی هر کیلو برنج هندی را ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، پاکستانی ۲۰ هزار و ۵۰۰ و تایلندی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام و ابراز کرد: با توجه به ذخایر راهبردی مناسب، قیمت انواع برنج تا پایان ماه رمضان  ثابت خواهد بود.

گفتنی است؛ بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو برنج هندی ۲۵ هزار تا ۲۷ هزار تومان، پاکستانی ۲۷ هزار تا ۲۹ هزار تومان و تایلندی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

بنابر پیشنهاد کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی مقرر شد قیمت برنج هایی که از محل ذخایر راهبردی کشور توسط بازرگانی دولتی توزیع می شود به قیمت برنج های بخش خصوصی نزدیک شود که این اتفاق کمتر از یک‌ماه رخ داد و مجدد دولت برای حمایت اط اقشار آسیب پذیر به نرخ های قبل بازگرداند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: میزان توزیع برنج در بازار تنظیم بازار ۱۰۰ هزار تن هزار و ۵۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست

منصور فلاحتی مدیر امور آبفای شهرستان مروست گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب  روستای توتک یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.

او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.

مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال