Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نحوه ارائه خدمات بهداشتی را در تعطیلات نوروز تشریح کرد.

به گزارش ایسنا- دکتر سید مهدی طباطبایی ضمن تشریح نحوه ارائه خدمات بهداشتی در تعطیلات نوروز اظهار داشت: در تعطیلات نوروز 42 مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آماده ارائه خدمات سلامت به هم استانی های و مسافرین می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این موضوع که10 مرکز منتخب بیماری کرونا در تعطیلات نوروز فعال می باشد، افزود: در شهرستان زاهدان مراکز سید الشهداء(ع) و سرجنگل در شیفت صبح و عصر، مرکز امیر المومنین (ع) در شیفت صبح، شهرستان میرجاوه مرکز علی ابن ابیطالب( ع) در شیفت صبح، شهرستان خاش مرکز شهید بهشتی در دو شیفت صبح و عصر، شهرستان سوران در مرکز سوران در دو شیفت صبح و عصر و شهرستان سراوان درمرکز شهری شماره 3 و مرکز جالق و سیرکان جهت ویزیت و درمان سرپایی بیماران مشکوک به کرونا فعال هستند.

وی گفت: پایگاه های تجمیعی فعال واکسیناسیون کرونا در شهر زاهدان، پایگاه ولایت در روز های تعطیل در شیف صبح و روز های غیر تعطیل در دو شیفت صبح و عصر فعال می باشد، شهرستان میرجاوه پایگاه واکسیناسیون علی ابن ابی طالب( ع) ، شهرستان خاش پایگاه واکسیناسیون شهید بهشتی، سوران پایگاه واکسیناسیون سوران و شهرستان سراوان پایگاه واکسیناسیون مرکز خدمات سلامت شهری1 در شیفت صبح تزرق واکسن کرونا را برای عموم مردم انجام می دهند.

وی ادامه داد: تیم های سیار واکسیناسیون کرونا در ورودی شهرها فعال بوده و آماده خدمت رسانی به مسافرین و مردم این منطقه می باشد.

وی با اشاره به این نکته که تمامی واحدهای ستادی حوزه معاونت بهداشتی و ستاد مراکز بهداشت شهرستان ها در ایام نوروز فعال می باشند، گفت: در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیش از 150 نفر کارشناس سلامت محیط و کار در قالب 11 تیم بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی نظارت خواهند داشت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: مراکز مشاوره قبل از ازدواج شهرستان های زاهدان، خاش، سوران و سراون نیز در تطعیلات نوروز فعال بوده و آماده خدمت رسانی به هم استانی های عزیز می باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پایگاه واکسیناسیون تعطیلات نوروز شیفت صبح و عصر شیفت صبح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این محموله شامل سه هزار جفت کفش و سه هزار عدد عروسک برای نشان لبخند دوباره بر لبهای کودکان سیل‌زده است.

همچنین پنج هزار بسته غذایی و بهداشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، آبلیمو، قند، چای، تن ماهی، لوبیا و اقلام بهداشتی به منظور تامین نیاز‌های اساسی و مهم خانوار نیز در بین متاثرین از سیل توزیع شد.

جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از این حرکت خیرخواهانه، از عموم مردم نیکوکار استان دعوت کرد تا با مشارکت در پویش‌های امدادرسانی، یاریگر سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان باشند.

راه‌های مشارکت و کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب‌های جمعیت هلال احمر:

شماره گیری کد دستورى #١*١١٢*

واریز وجه به شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲

شماره شبا IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲
و یا مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان