Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی گواتمالا تاکید کرد که فدراسیون این کشور خواستار ارتباط با کشتی ایران است و با توجه به نفوذی که رئیس فدراسیون گواتمالا دارد، این ارتباط سود دوجانبه خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

رضا عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد سوابقش در کشتی اظهار داشت: من همدوره علیرضا دبیر، علیرضا رضایی، علیرضا حیدری، پژمان درستکار و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هستم. 4 مدال در رده‌های سنی پایه دارم، نقره نوجوانان جهان، برنز جوانان جهان و دو مدال برنز امیدهای جهان. بعد از مسابقات امیدهای جهان در فنلاند به دلیل ضرب‌خوردگی که از ناحیه کمر داشتم به دلیل آسیبی که به سیاتیک و دیسکم وارد شده بود، پزشک گفت که اگر کشتی را ادامه دهم احتمال فلج شدنم وجود دارد. آن زمان علم پزشکی ورزشی مثل امروز نبود و این حرف ترس را به دلم انداخت که نکند ادامه کشتی آسیب را به جایی برساند که زندگی عادی هم دیگر نداشته باشم. به همین دلیل کشتی را کنار گذاشتم. یکی دو سال دیگر خواستم برگردم، اما دیگر نشد.

این قهرمان مازندرانی که در سبک وزن مدعی تیم ملی بود، در مورد شروع کار مربیگری‌اش در کشتی ایران تصریح کرد: سال 2013 با محمد طلایی مربی تیم ملی جوانان شدم، با تیم ملی بزرگسالان هم همکاری می‌کردم. تا سال 2015 هم بودم و با تیم به مسابقات جهانی و آسیایی هم رفتم اما بلافاصله بعد از آن به عنوان سرمربی تیم ملی نیکاراگوئه انتخاب شدم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این تجربه خوبی برای کار مربیگری‌اش بود؟، تاکید کرد: خداراشکر آنجا بعد از یک سال کار کردن توانستیم مدال‌های خوبی بگیریم. عملکرد ما در پان آمریکن که بی‌سابقه بود و از همانجا بود که با فرانسیسکو دی لوپز که از آدم‌های صاحب نفوذ در کشتی دنیاست، آشنا شدم. او رئیس کنفدراسیون قاره آمریکاست که 35 کشور زیر نظر او هستند. او شاهد عملکرد من در تیم ملی نیکاراگوئه بود که بعد از من دعوت کرد که به گواتمالا بیایم. البته در این فاصله دو سال هم سرمربی ایالت پنجاب در هندوستان بودم و در ادامه فرانسیسکو دی لوپز به من پیشنهاد همکاری داد و سپس از طریق رئیس جمهوری گواتمالا برای من ویزای این کشور گرفته شد و سرمربی تیم ملی گواتمالا شدم.

عظیمی در خصوص وضعیت کشتی این کشور گفت: جهانی جوانان را در پیش داریم و شاید در دو وزن بزرگسالان هم اعزام به جهانی داشته باشیم. اینجا خیلی باید کار شود، در این کشورها کشتی را دوست دارند، ولی آنطور که باید و شاید به لحاظ فنی کار نشده و قطعا با یکی دو سال کار نمی‌شود نتیجه گرفت. باید 5-6 سال کار کنیم تا انتظار مدال داشته باشیم.
این مربی مازندرانی در پاسخ به این سوال که حضور او در گواتمالا چقدر می‌تواند در افزایش روابط کشتی ایران و قاره آمریکا موثر باشد، خاطرنشان کرد: اینها لابی‌شان قوی است، همین آقای دی لوپز یک مهره حساس در کشتی دنیاست که اگر ما روابط خوبی با گواتمالا داشته باشیم، بالای 30 رای خواهیم داشت. این کشور دوست دارد که با کشتی ما در رابطه باشد. با آقای دبیر هم در این رابطه صحبت کردیم. اینگونه ارتباطات در گرفتن یک کرسی موثر در اتحادیه جهانی به ما کمک می‌کند.

بازتاب حضور مربی ایرانی در گوآتمالا در سایت اتحادیه جهانی کشتی



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی کشتی ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های این شهر بستری است، عیادت کرد

به گزارش ایسنا، «منصور آیرم» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت به همراه اعضا این سرکنسولگری روز جمعه از «سید ابوالحسن میرواحدی» از پیشکسوتان ورزش و رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های شهر فرانکفورت بستری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد، عیادت کرد.

سرکنسول ایران در فرانکفورت در این عیادت، ضمن ابلاغ سلام و الحوالپرسی وزیر امور خارجه و جامعه ورزشی کشورمان به این قهرمان کشتی ایران که در دهه ۶۰ ریاست و دبیری فدراسیون کشتی را عهده دار و نایب پهلوانی و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در کارنامه خود دارد، در جریان آخرین وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای وی شفای عاجل مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • بوی گشایش ارزی از ریاض می‌آید
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید