Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، رضا مهاجری از مربیان مطرح فوتبال کشورمان به عنوان یک بی‌طرف در خصوص دربی نود و هشتم صحبت کرد. او درباره مصاف سرخابی‌های تهران در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر که با تساوی به پایان رسید، به خبرنگار ما گفت: به نظرم این بازی ارزش دیدن را داشت چون یک جنگ تمام عیار بود و هر چیزی که برای زیباترشدن دربی لازم بود را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم واقعا جنگیدند تا به برتری برسند و این دقیقا همان علتی بود که بازی را پرهیجان کرد.

او در مورد اینکه به نظرش بهترین بازیکن زمین چه کسی بود، ادامه داد: واقعا نمی‌توان فقط یک نفر را به عنوان بهترین انتخاب کرد ولی فکر می‌کنم هافبک‌های دو تیم خوب کار کردند. ضمن اینکه من هم عادت ندارم از کسی نام ببرم.

این سرمربی فوتبال درباره اینکه استقلال می‌تواند در این فصل قهرمان شود یا خیر، گفت: استقلال شانس بسیار بالایی دارد اما تعداد بازی‌های زیادی هم باقی مانده که باید دید در ادامه چه نتایجی کسب خواهد شد. در حال حاضر استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگند و بعید است که تیم دیگری بتواند قهرمان شود.

مهاجری در پایان افزود: یکی از اتفاقاتی که در این دربی خیلی خوشحالم کرد حضور هواداران در استادیوم بود. آنها همیشه بازی گرما می‌بخشند. در دیگر بازی‌ها که تماشاچی نیست جذابیتی هم نمی‌بینیم و انشاالله از این به بعد درهای ورزشگاه‌ها به روی هواداران باز باشد.

هومن جعفری کد خبر: 1134194 برچسب‌ها فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۵ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۸ میلیون تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۸ میلیون
نیم سکه بهار آزادی ۲۴میلیون
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون
سکه یک گرمی ۷میلیون
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۵۲۵ هزار

کد خبر 848343 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید