Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در پیامی با گرامی داشت یاد شهدا، عید نوروز را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بهار، فصل شکفتن و سرآغاز زندگی دوباره طبیعت است که در آن اسرار عظمت و بزرگی خداوند دادار نهفته است.

عید نوروز که در فرهنگ ایران اسلامی عیدی باستانی، تاریخی و تجلی‌گر ارزشهای اخلاقی و انسانی است، فرصتی برای اندیشیدن، نو شدن و زدودن غبار از قلب و جان و آغاز دوباره حرکتی اندیشمندانه و امید بخش برای آینده‌ای بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ایام که جهان شاهد جنگ، کشتار، مناقشه، شیوع بیماری و برخی اقدامات شوم ضدبشری از سوی استکبار و کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر و در حقیقت ضد بشریت است، ایران سربلند اسلامی به برکت استقرار نظام دینی و معنوی، رهبری هوشمندانه امامین انقلاب، حضور همیشه در صحنه مردم بصیر، نیروهای مخلص و انقلابی در پهنه میهن اسلامی و نیروهای مسلح جان برکف، در مصاف با تحریم‌های ظالمانه و تفکرات شوم حامیان تروریسم، مسیر آرامش، امنیت و اقتدار را با موفقیت و سرفرازی طی کرده و در برابر همه توطئه‌ها و دسیسه‌ها، مقاوم و نستوه ایستاده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان بازوی توانمند صیانت از نظام اسلامی و دفاع از استقلال و تمامیت ارضی، با تلاش مجاهدانه کارکنان ایثارگر و خدوم خود با همراهی همدلانه سایر قوای مقتدر مسلح، توفیقات چشمگیری را در حوزه‌های دفاعی، تحقیقاتی، آموزشی، علمی، فرهنگی و… به دست آورده و در راه عزتمندی ایران عزیز در سالی که گذشت علاوه بر انجام رزمایش‌های موفق، تولید انواع پهپادهای شناسایی، رزمی و انهدامی، شناور، زیرسطحی و رادار و انجام طرح‌های راهبردی تحقیقاتی، آموزشی و بسیاری اقدامات عزت آفرین و امنیت افزا و همچنین امدادرسانی به مردم آسیب دیده از بلایا و کرونا و ده‌ها اقدام اثرگذار دیگر، شهدای عزیزی تقدیم ایران اسلامی کرده است.

اینجانب ضمن گرامی داشت و تبریک تقارن روح بخش و امید آفرین ایام مبارک شعبان با این عید باستانی به همه هموطنان عزیز به ویژه کارکنان خدوم و شریف نیروهای مسلح و ارتش انقلابی بویژه همرزمان گرانقدری که در این ایام در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی امنیت را به ارمغان آورده‌اند و به خانواده‌های بزرگ و صبور ایشان و با آرزوی فرج منجی عالم حضرت بقیه الله الاعظم «عج»، یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی را گرامی داشته و از درگاه خداوند متعال سلامتی، بهروزی و موفقیت آحاد ملت عزیز را در سایه‌سار رحمت بی‌منتهایش، تحت رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای عزیز «مدظله العالی» خواستارم.

کد خبر 5450805 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدعبدالرحیم موسوی ارتش نوروز مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1401 آیت الله علوی گرگانی شورای نگهبان حسین امیرعبداللهیان صحن مجلس ایران جمهوری اسلامی ایران محمد باقر قالیباف محمد مخبر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی انقلاب اسلامی ایران عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی فداکار، درحاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و غرفه توانمندی‌های صادراتی استان کرمان گفت: این نمایشگاه فرصتی شده که استان‌ها بتوانند بخشی از محصولات خود را در قالب زنجیره ارزش افزوده ارائه کنند و استان کرمان نیز در کنار سایر استان‌ها، در پنج زنجیره گیاهان دارویی، فرش، خرما، پسته و صنایع مس شرکت کرده است.

وی، با بیان اینکه مس کرمان، مجموعه موثر شناخته شده برای کشور و دنیا است، گفت: بخشی از زنجیره در داخل استان کرمان وجود دارد که دراین نمایشگاه معرفی شده و بازدیدکنندگان این محصولات را می‌بینند و استفاده می‌کنند.

فداکار، افزود: گل محمدی از محصولاتی است که در استان کرمان رونق گرفته و درکنار آن شرکت‌هایی برای تولید اسانس و استفاده‌های دارویی از آن بهره می‌برند.

استاندار کرمان ادامه داد: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، فرصت خوبی برای معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری هم هست.

فداکار، با بیان اینکه شرکت‌های معدنی بزرگی در استان کرمان هستند که در حوزه پایین دست آنها سرمایه‌گذاری‌های فراوانی قابل اجراست افزود: اینها یک ظرفیت فوق‌العاده برای استان هستند که هم اشتغال ایجاد می‌کند و هم ارزش افزوده‌ای در کنار آنها شکل می‌گیرد.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو ۲۰۲۴، ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

کد خبر 6092285

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است