Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرپرست شهرداری بابل طی حکمی مهدی حیدری را به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بابل منصوب کرد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل: درمتن حکم محمد قاسم دابوئیان سرپرست شهرداری بابل جهت انتصاب مهدی حیدری بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بابل به شرح ذیل آمده است.

جناب  آقای مهدی حیدری  

سلام علیکم

باعنایت به نامه شماره 27238/ 42 /86 مورخه 3/ 12/ 1400 سرپرست محترم امورشهری وشوراها استانداری  مازندران  ولزوم برون رفت ازوضعیت فعلی وساماندهی خدمات شهری که ازمهمترین حوزه های معاونت شهرداری بابل می باشد، نظر به سوابق ارزنده ،دانش جنابعالی واثرات ارزشمند ی که درفعالیت های گذشته  بجای گذارده اید بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بابل منصوب می گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایسته است به لحاظ اهمیت خاص این جایگاه دقت نظر لازم رااعمال داشته وازتمامی پتانسیلها ی موجود درراستای بهینه نمودن خدمات به شهروندان عزیزورفع معایب ونواقص ضمن کمترین انحراف ازمسیر قانونی استفاده گردد. لازم است منابع دراختیار به بهترین نحوممکن هزینه گرددوضمن صرفه جویی درهزینه کرد حوزه ها ،انتظارمیرود برنامه ها مبتنی برضرورتهای شهرداری وسازمانهای تابعه تهیه وارائه گردد، امید است همچون گذشته درانجام ماموریت محوله موفق ومنصور باشید.  محمد قاسم دابوئیان سرپرست شهرداری بابل:

هچنین درادامه :

تبریک سرپرست خبرگزاری آریا و روزنامه پنجره نو دراستان مازندران به شرح ذیل امده است:

ذلِكَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ

جناب آقای  مهدی حیدری ، این جانب علی یوسف نیا سرپرست خبرگزاری آریا  وروزنامه پنجره نو دراستان مازندران، انتصاب شایسته جناب عالی به بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بابل را تبریك عرض می نمایم، رجای واثق دارد حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با كوله بار گرانی از تجربه ، نوید بخش نشاط و تحرك بیش از پیش آن مدیریت محترم خواهد گردید. دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جناب عالی را از جهاندار جان آفرین مسالت دارد.

با تجدید احترام، علی یوسف نیا سرپرست خبرگزاری آریا وروزنامه پنجره نو دراستان مازندران.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهدی حیدری بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بابل منصوب خبرگزاری آریا مهدی حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، بهرام عین اللهی در حکمی دکتر حسن بختیاری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب کرد.

دکتر حسن بختیاری عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان است.

در این حکم آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

به گزارش مهر، پیش از این دکتر آرش خجسته ریاست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند را برعهده داشت.

کد خبر 6090875

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • انتصابات جدید در گیلان
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد