Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل انتقال خون گیلان اعلام کرد: مراکز اهدای خون این استان در ایام تعطیلات نوروز نیز فعال هستند.

پایگاه انتقال خون رشت به آدرس میدان فرهنگ، خیابان آزادگان، جنب بانک کشاورزی، کوچه اهدای خون در ایام نوروز در روز‌های تعطیل از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و در روز‌های غیرتعطیل از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ فعال است.

پایگاه انتقال خون شهرستان‌های لاهیجان، رودسر، انزلی، فومن، تالش، آستارا و لنگرود نیز در این ایام فعال و آماده خونگیری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعات فعالیت مراکز اهدای خون گیلان در نوروز ۱۴۰۱ به شرح این تصویر است:

بیشتر بخوانید

درخواست انتقال خون از نیکوکاران گیلانی  اعلام نیاز مبرم به همه گروه‌های خونی بیماران گیلانی برای درمان نیازمند اهدای خون هستند

استان گیلان به علت گردشگرپذیر بودن و تصادفات، آمار بالای جراحی‌های قلب و عروق، تعداد زیاد بیماران هموفیلی، تالاسمی و فاویسمی جزء استان‌های اول کشور به لحاظ مصرف فرآورده‌های خونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای خون نوروز ۱۴۰۱ بیماران نیازمند انتقال خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران

حجت الاسلام موسوی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با بیان اینکه ۲۲ مرکز مهر خانواده در استان درحال فعالیت هستند، گفت:مرکز مهر خانواده دراستان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

او افزود: ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز در سال گذشته وارد شد وتعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته ۲ هزارو ۳۴۳ مورد بوده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه در استان اشاره کرد و گفت: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است و بی شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهاد‌های مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و موثر باشند.

حجت الاسلام موسوی افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزارو ۴۱۴ فقره پرونده از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است و تعداد ۱۲۳ هزارو ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرارگرفت و از این تعداد ۲ هزار و ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شده است که شامل ۲۳ درصد از پرونده‌های طلاق بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • ۵۱۰ هزار تن گندم به مراکز مسقف خوزستان انتقال داده شد
  • صدها هزار تن گندم خوزستان به سیلوها منتقل شد
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز