Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@08:58:18 GMT

کادو روز معلم

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۳۱۹۶

کادو روز معلم

اصولا یکی از چالش برانگیزترین کارها برای اکثر افراد خرید هدیه است، به خصوص اگر این هدیه برای فرد مهمی باشد و شما بخواهید یک هدیه خاص برای وی تهیه کنید، کادو روز معلم یکی از این هدایا است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ویستور، به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم از فروشگاه اینترنتی خرید هدیه ویستور در این باره مشورت بگیریم و ایده هایی مخصوص هدیه روز معلم را به شما ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین کادو روز معلم گلدان های چوبی فانتزی برای روز معلم

گل در هر مناسبتی می تواند یک هدیه خوب باشد. شما می توانید از گلدان های چوبی فانتزی ویستور با گل طبیعی به عنوان کادو روز معلم انتخاب کنید.

ویستور پیشنهاد می دهد که گل های طبیعی را به گل های مصنوعی ترجیح دهید چرا که احساس خوبی به فرد گیرنده منتقل می کند، گل های کاکتوس بهترین گزینه هستند، زیرا نگه داری از آنها کار دشواری نیست و ماندگاری بسیار بالایی دارند.

هدیه خاص برای روز معلم: تابلو سه وجهی سفارشی سازی شده

تابلو سه وجهی تلفیقی از چاپ باکیفیت و کار دست است. شما می توانید با ارائه سه عکس مورد علاقه فرد مورد نظرتان این تابلو را سفارشی سازی و خاص کنید. این تابلو در واقع نسل جدیدی از تابلوها است که از سه جهت مختلف، سه تصویر متفاوت را نمایش می دهد. اگر به دنبال یک هدیه خاص به عنوان کادو روز معلم هستید، تابلو سه وجهی سفارشی سازی شده بهترین گزینه است.

کتاب بهترین کادو برای روز معلم

اکثر معلمین و استادان برای افزایش اطلاعات خود دائما در حال مطالعه کتاب هستند، بنابراین کتاب یک ایده ارزشمند به عنوان هدیه روز معلم است.

عطر و ادکلن به عنوان هدیه روز معلم

اگر به دنبال یک هدیه کلاسیک و مناسب برای روز معلم هستید، عطر و ادکلن انتخاب مناسبی است.

کادو ارزان برای روز معلم: لیوان سفارشی سازی شده

اگر به دنبال یک کادوی ارزان برای روز معلم هستید لیوان و ماگ های سفارشی سازی شده مناسب برای روز معلم هستند. شما می توانید بنابر سلیقه خود یک بیت شعر یا تصویر مورد علاقه معلمتان را روی لیوان حک کنید. معلم و استاد شما با هر بار نوشیدن چای، آب، دمنوش و ... با این لیوان ها به یاد شما خواهند افتاد.

کیف پول کادو روز معلم مردانه و زنانه

کیف پول یک هدیه مناسب به عنوان کادو روز معلم مردانه و کادو روز معلم زنانه است. کلیه کیف پول های ویستور ساخته شده از چرم طبیعی گاوی هستند و طرح های بسیار متنوعی دارند.

کادو روز معلم: اکسسوری های خاص

شما به عنوان شاگرد، همسر، فرزند و .... می توانید اکسسوری های بسیار کاربردی برای هدیه روز معلم بخرید که از جمله آنها می توان به هندزفری بی سیم، پاوربانک، خودکار و خودنویس سفارشی سازی شده، قاب گوشی، ست یادداشت، زیورآلات و ... اشاره کرد.

وسایل دکوراتیو بهترین هدیه برای روز معلم

یکی از زیباترین انتخاب هایی که می توانید برای هدیه روز معلم داشته باشید خرید انواع مجسمه ها و ظروف دکوری است.

شال و روسری برای کادو روز معلم زنانه

هر خانمی فارغ از سن، جنسیت و شغلی که دارد عاشق شال و روسری است و هیچ وقت از خرید آن خسته نمی شوند. بنابراین متناسب با سن و سال معلمتان می توانید یک شال و روسری شیک به عنوان هدیه روز معلم به او تقدیم کنید.

ست چرم  برای کادو روز معلم مردانه

اگر به دنبال یک کادو خاص مردانه به مناسبت روز معلم هستید، ست های چرم ویستور بهترین گزینه هستند. ست های چرم ویستور شامل لوازم کاربردی مانند کیف پول (کتی یا جیبی)، کمربند، جاکارتی، جاسوئیچی و ... است.

خرید بهترین کادوی روز معلم

دانش آموزان و دانشجویان برای تقدیر از زحمات معلمان و استادان خود در این روز هدایایی را برای اساتید خود تهیه می کنند. به همین دلیل در این ایام فروشگاه های حضوری و اینترنتی محصولات بسیار متنوعی را به عنوان هدایا روز معلم به فروش می رسانند.

اگر به دنبال خرید بهترین کادوی روز معلم هستید، قبل از هر چیز باید جنسیت معلم را در نظر داشته باشید. برای مثال هدایایی مانند شال و روسری و زیورآلات را برای معلم های خانم و کیف پول و کمربند را می توانید برای معلم های آقا تهیه کنید.

به غیر از جنسیت باید به سن معلم خود نیز توجه داشته باشید. برای مثال اگر از معلم یا استاد شما جوان است می توانید از هدایای مربوط به تیپ و استایل مانند ادکلن، کیف اسپرت و ... انتخاب کنید و اگر معلم یا استاد شما میانسال یا کهنسال است از هدایای معنوی و کاربردی مانند کتاب،پک دمنوش های گیاهی و ... انتخاب کنید.

نکته: در انتخاب هدیه روز معلم به استایل فرد مورد نظرتان توجه داشته باشید، اگر فردی ساده پوش است حتما از هدایای ساده به عنوان کادو روز معلم انتخاب کنید.

مطمئنا از فروشگاه اینترنتی ویستور می توانید بهترین هدیه روز معلم را در چند دقیقه خرید کنید و بدون اینکه نگران بسته بندی و تزئین کادو روز معلم باشید، آن را در یک بسته بندی جذاب درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی هدیه روز معلم

علاوه بر موارد گفته شده ویستور پیشنهادات دیگری به عنوان کادو روز معلم برای شما دارد که می توانید در وب سایت رسمی ویستور از آنها دیدن کنید.

اگر ترجیح می دهید که به جای رفتن به مراکز خرید، بهترین کادو برای روز معلم را به صورت آنلاین بخرید، حتما سری به فروشگاه اینترنتی ویستور بزنید و خرید اینترنتی هدیه روز معلم را در این وب سایت انجام دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سایت ویستور خرید اینترنتی هدیه خرید اینترنتی کادو اگر به دنبال یک هدیه روز معلم برای روز معلم داشته باشید انتخاب کنید بهترین کادو شال و روسری روز معلم کیف پول یک هدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به کارمندان؛ حقوق بگیران حق دریافت هدیه ندارند!

دفتر تعالی فرهنگ سازمانی و سلامت اداری سازمان اداری و استخدامی با ابلاغ بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی، موضوع ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری را در خصوص ممنوعیت رشوه، سوء استفاده از مقام اداری و دریافت هر گونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه متذکر شد.

به گزارش ایسنا، در این بخشنامه به علت وجود تعارض منافع جدی، دریافت هر گونه هدیه به هر شکل و تحت هر عنوان توسط کارکنان دولت در همه سطوح و در شئون مختلف اداری از جمله حوزه‌های ارزیابی عملکرد، نظارت و بازرسی، صدور مجوز، مالی و پشتیبانی در خصوص مناقصه، مزایده، عقد قرارداد و نظایر آن از افراد، سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات و نهاد‌های عمومی دولتی و غیردولتی ممنوع اعلام شده است.

بر اساس ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری، اخذ رشوه و سوء استفاده از مقام اداری ممنوع است و استفاده از هرگونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه در مقابل انجام وظایف اداری و وظایف مرتبط با شغل توسط کارمندان دستگاه‌های اجرایی در تمام سطوح از افراد حقیقی و حقوقی به جز دستگاه ذیربط خود تخلف محسوب می‌شود.

همچنین طبق این بخشنامه، بر اساس ماده ۹۰ قانون مدیریت خدمات کشوری، کارمندان دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که وظایف خود را با دقت، سرعت، صداقت، امانت، گشاده‌رویی، انصاف و تبعیت از قوانین و مقررات عمومی و اختصاصی دستگاه مربوطه انجام دهند و در مقابل عموم مراجعان به طور یکسان و دستگاه ذی‌ربط پاسخگو باشند.

سازمان اداری و استخدامی کشور با تاکید بر لزوم رعایت این بخشنامه و انجام مراقبت و رصد مستمر موضوع در تمامی سطوح ستادی و واحد‌های تابعه، تاکید کرد که در صورت مشاهده موارد تخلف، افراد خاطی اعم از دهنده و گیرنده هدیه، باید جهت طی مراحل قانونی به بالاترین مقام دستگاه اجرایی یا مقامات و مدیران مجاز یا هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و یا مراجع قضایی معرفی شوند.

بخشنامه صادره در پایان، مطابق ماده ۹۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، مسئولیت نظارت و کنترل و حفظ روابط سالم کارمندان در انجام وظایف محوله را مدیران و سرپرستان بلافصل عنوان و تاکید کرده که در مورد عملکرد آنان باید پاسخگو باشند و در صورتی که این موضوع در حیطه مدیریت مسئولان مزبور مشاهده و اثبات شود، علاوه بر برخورد با کارمندان خاطی، با مدیران و سرپرستان کارمندان نیز که در جلوگیری از این موضوع اهمال کرده باشند نیز مطابق قوانین مربوط، رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند
  • فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی
  • هدیه‌ی متفاوت روز معلم؛ باید تو تاریخ بنویسن
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • کمبود فضای آموزشی رنج معلمان روستاها/علم هدیه معلم به انسان‌ها
  • سازمان اداری و استخدامی : کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • هشدار به کارمندان؛ حقوق بگیران حق دریافت هدیه ندارند!
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد